در استان همدان

۷۵۱ اثر به مرحله داوری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر راه یافت

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: از ۱۰۳۵ اثر ارسالی به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ۷۵۱ اثر داوری و ارزیابی می شود.

ناصر قوامی مشفق  افزود: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کار خود را از آبان ماه سال ۱۴۰۰ آغاز کرد و تا آبان سال ۱۴۰۱ پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود.

گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدیوئی، مستند و پادکست از قالب های ارسال آثار رسانه ای به جشنواره ابوذر بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان گفت: اهالی رسانه آثار خود را  با محور‌های ((«تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی)) به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

او گفت: از مجموع ۱۰۳۵ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم (هیئت انتخاب اولیه) مجموعا ۷۵۱ اثر به مرحله داوری استانی راه پیدا کردند و هیئت داوران و اعضای دیگر ارکان جشنواره امکان ارسال اثر به جشنواره را نداشتند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان، ارسال اثر خارج از بازه زمانی مشخص شده، آثار منتشر نشده در رسانه‌های مجاز،  انتشار آثار با نام مستعار و غیرواقعی، نواشتن منبع مشخص و کپی بودن اثر از جمله دلایل حذف آثار ارسالی از جشنواره و داوری نشدن آثار است.

قوامی افزود: طبق نظر کارگروه اجرایی جشنواره و نظر به اشراف داوران بومی و استانی به اخبار و بافت فرهنگی و سیاسی و اجتماعی استان همدان، هیئت داوران هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به‌صورت بومی انتخاب شده اند؛ و همچنین آثار تولیدی صداوسیمای مرکز نیز به‌صورت جداگانه در قالب دیگری و با داور اختصاصی داوری خواهد شد و نتیجه آن نیز به‌صورات مجزا اعلام خواهد شد.

او گفت: در تلاش هستیم که اختتامیه جشنواره با حضور مسئولان کشوری  دی یا بهمن ماه امسال برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان افزود: به لطف خداوند متعال هر ساله از بین اهالی رسانه استان نفرات برگزیده در سطح کشوری جشنواره داشته ایم که امیدواریم امسال نیز همچون سال‌های گذشته برگزیدگان در سطح کشوری نیز داشته باشیم و مجدد این افتخار نصیب اهالی رسانه استان همدان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار