فرماندار زنجان:

منطقه ویژه اقتصادی زنجان زمینه تولید ثروت و ایجاد اشتغال در استان است

فرماندار شهرستان زنجان گفت: تاسیس منطقه ویژه اقتصادی زمینه توسعه تولید ثروت و ایجاد اشتغال است و تسهیلگری های مورد نیاز در این خصوص با جدیت انجام می شود.

پرویز خالقی روز چهارشنبه در جلسه ای پیرامون مسائل منطقه ویژه اقتصادی زنجان گفت: مدت‌هاست که درگیر موضوع منطقه ویژه اقتصادی هستیم و در مقطعی امور آن با کُندی مواجه شد اما اکنون پیگیری امور آن روی ریل بوده و پیشرفت های خوبی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری ها و جدیت مدیریت استان در این خصوص بسیار موثر بود، اظهار داشت: تا به امروز ده ها جلسه با نسق‌داران محدوده منطقه ویژه اقتصادی زنجان برای حل و فصل مباحث اجتماعی با ساکنان محلی برگزار شده و اکنون پروژه به مرحله سرمایه گذاری رسیده است و عملیات تامین زیرساخت ها در منطقه در جریان است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت منطقه ویژه اقتصادی زنجان در این دیدار به پیگیری های انجام شده در خصوص تامین زیرساخت های این منطقه اشاره کرد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی زنجان ۹۲۵ هکتار بوده و عملیات لکه گذاری برای استقرار صنایع در آن در دستور کار است.

مهدی ثقفی با بیان اینکه همدلی خوبی بین مسوولان استان در خصوص پیگیری مسائل منطقه ویژه اقتصادی زنجان وجود دارد، اظهار کرد: بر اساس مصالحه نامه ای که با تعدادی از معارضین اراضی در محدوده این منطقه به امضا رسیده قرار است ۷۰ هکتار برای استقرار صنایع تبدیلی در اختیار زارعین صاحب نسق در منطقه ویژه گذاشته شود و زارعان هم از این موضوع استقبال کرده اند.

وی از استقبال خوب صنایع برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد و گفت: با استقرار صنایع تا رده سوم که شامل صنایع سبک تر است در منطقه ویژه اقتصادی زنجان موافقت شده و ما پیگیر این هستیم تا مجوز صنایع رده چهار را هم بگیریم چرا که این موضوع موجب استقبال هر چه بیشتر صنایع برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.