«خانم نسل‌کش» نام جدید رئیس کمیسیون اروپا

نماینده ایرلند در پارلمان اروپا به دلیل حمایت دائمی رئیس کمیسیون اروپا از وحشی‌گری صهیونیست‌ها به او لقب «خانم نسل‌کش» را داد.

کلر دالی نماینده ایرلندی پارلمان اروپا بار دیگر از اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا به دلیل مواضع او در حمایت از حملات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه انتقاد و او را «خانم نسل‌کش» توصیف کرد.

براساس گزارش القدس العربی، دالی در جریان سخنرانی خود در پارلمان اروپا در روز دوشنبه، فون در لاین را به فراتر رفتن از سیاست‌های خارجی برای تشویق یک رژیم آپارتاید وحشی متهم کرد.

 او افزود: با این مدافعان دموکراسی مثل فون در لاین فکر می‌کنم نظر بسیاری از شهروندان اروپایی را بیان می‌کنم وقتی که می‌گویم: نه متشکرم خانم نسل کش. 

 اظهارات دالی پس از اینکه بسیاری از کاربران کلیپ‌های ویدیویی از سخنرانی او را به اشتراک گذاشتند، در شبکه‌های اجتماعی بازخوردهای بسیاری داشت. از سویی دیگر فون در لاین به دلیل حمایتش از رژیم صهیونیستی و عدم تمایل به دعوت به خویشتنداری در غزه مورد انتقاد قرار گرفته است.

 ارتش اشغالگر از هفتم اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را علیه غزه به راه انداخته است که تا دوشنبه ۲۰۶۷۴ شهید و ۵۴۵۳۶ مجروح که بیشتر آن‌ها کودک و زن هستند، برجای گذاشته است. با این وجود آمریکا بارها قطعنامه شورای امنیت درخصوص آتش‌بس و رساندن کمک به غیرنظامیان غزه را وتو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۵۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : مطمئن باشید این زن روانپریش که از نسل کشی در غزه از صهیونیستهای جنایتکار اشغالگر خبیث فاشیست حمایت می کند و تایید می کند جنایتهای رژیم جعلی جنایتکار اشغالگر صهیونیستی را او مقطوع النسل و خودش نیز به زودی زود نابود می شود هر کسی در جهان بر روی کره زمین نسل کشی کودک کشی مظلوم کشی بی دفاع بی گناه کشی را حمایت تایید تمجید کند او خودش یک جنایتکار فاشیست روانپریش جنگی و شریک جرم جنایتهای رژیم منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی است و باید به اشد مجازات عادلانه خداپسندانه حقوق بشرانه انسانی برسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۲
مطمئن هستید نماینده ایرلند گفته؟اخه اونا شعورشون از نمایده وزیر ما بیشتره در سیاست چنین کارایی نمیکننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۵ دی ۱۴۰۲
زمانی زنها تجسم عطوفت و مهربانی بودند اما در سایه تربیت سرمایه داری، به جانیانی قسی القلب تبدیل شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
خدا نسل این خانم از زمین برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۲
سران متکبر بی همه چیز اروپایی هم دست جنایتهای کودکش بی شرف و ریختن خون مظلومان فلسطینی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۲
اونها هم همین حرفها رو درباره شما میگن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۵ دی ۱۴۰۲
خودشون حرفا خودشونو قبول ندارن
آخرین اخبار