اعتراف نماینده اروپایی به آغاز خیانت غربی‌ها به اوکراین

نماینده ایرلند در پارلمان اروپا گفت: خیانت غرب به اوکراین که آن را به سمت این جنگ سوق داد، آغاز شده است.

کلر دالی، نماینده ایرلند در پارلمان اروپا با اعلام اینکه غرب اوکراین را به سمت توافق با روسیه سوق می‌دهد که ماهیت آن برای کی‌یف مناسب نیست، تاکید کرد خیانت غرب به اوکراین که آن را به سمت این جنگ سوق داد، آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلر در صفحه شخصی خود در پلتفرم X (توییتر سابق) در ادامه نوشت: دو سال از جنگ در اوکراین می‌گذرد و خیانت غرب سرانجام ظاهر شد و اکنون پس از کشته شدن بی دلیل ده‌ها هزار اوکراینی، کی‌یف مجبور خواهد شد شرایط بسیار بدتر از گذشته را بپذیرد.

این نماینده ایرلندی تاکید کرد که اوکراین در قبر‌ها شکوه و جلال پیدا نخواهد کرد.

چندی پیش نشریه بیلد با استناد به منابع ناشناس مدعی شد که آمریکا و آلمان به منظور متقاعد کردن ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین مبنی بر اینکه نمی‌تواند اراضی از دست رفته را پس بگیرد، تحویل تسلیحات به اوکراین را سهمیه‌بندی می‌کنند و با این کار کی‌یف را در تنگنا قرار می‌دهند تا به سمت صلح با روسیه پیش برود.

با وجود این، مقام‌های دولت اوکراین گفت‌وگوهای صلح با روسیه را رد می‌کنند. مقام‌های ارشد در کی‌یف از جمله زلنسکی به تازگی اذعان کرده‌اند که ضد حمله ناموفق کی‌یف در فصل تابستان باعث کاهش تمایل کشورهای غربی برای ارسال کمک به کی‌یف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
مگر سیاست مداران غربی وآمریکا یی انسان هستند که بفهمند خیانت یعنی چه
آخرین اخبار