لیگ برتر انگلیس؛

شب شیرین قدوس با شکست مقابل استون ویلا تلخ شد/ صعود آرسنال به صدر جدول + فیلم

تیم‌های آرسنال و استون ویلا موفق شدند حریفانشان را در لیگ جزیره شکست دهند.

در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم آرسنال میزبان برایتون بود که با دو گل به پیروزی رسید.

گابریل ژسوس در دقیقه ۵۳ و کای هاورتز در دقیقه ۸۷ گل‌های توپچی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند. آرسنال با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول لیگ جزیره رسید. مرغان دریایی هم با ۲۶ امتیاز در رتبه نهم قرار دارند.

در بازی همزمان، برنتفورد میزبان تیم شگفتی ساز استون ویلا بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا استون ویلا بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی و آرسنال، سومین برد پیاپی اش را به دست آورد. گل اول بازی برای برنتفورد روی سانتر سامان قدوس از نقطه کرنر و ضربه لوئیس پاتر به ثمر رسید.

اما  بعد از اخراج بن می از برنتفورد در دقیقه ۷۱ مورنو و واتکینس نتیجه را به سود استون ویلا برگرداندند. سامان قدوس که دوران بسیار خوبی را در هفته‌های اخیر در تیمش پشت سر می‌گذارد، مثل چهار دیدار اخیرش در ترکیب اولیه تیمش و در پست جدید وینگ بک بازی کرد و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد.

استون ویلا با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و موقتا بالاتر از لیورپول در رتبه دوم قرار گرفت. یاران قدوس هم با ۱۹ امتیاز دوازدهم هستند.

در دیگر مسابقه، وست هم با سه گل ولورهمپتون را از پیش رو برداشت و به رتبه هفتم رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار