شهرستان گناوه در عزای حضرت فاطمه زهرا (س) به سوگ نشست

آئین‌های ویژه سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اقشار مختلف مردم متدین و ولایتمدار گناوه و مسئولان این شهرستان برپا شد.

روز یکشنبه هم‌زمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت بانوی دوعالم، حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) آئین سوگواری در مساجد و تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی شهرستان گناوه برگزار شد.

اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایتمدار گناوه همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در آئین‌های ویژه، سوگواری و عزاداری و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

آئین‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای عزاداری و سوگواری در سراسر شهرستان گناوه به این مناسبت از سوی هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی برنامه ریزی شده و با حضور عزاداران فاطمی در حال برگزاری است.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی، موکب ها، پخت نذری و پخش بین عزاداران، برگزاری مجالس روضه خانگی و عزاداری و سخنرانی‌ها، تشییع نمادین حضرت زهرا (س)، پیاده روی و تجمع هیأت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های این ایام و این روز است که اجرا می‌شود.

به همین مناسبت و هم‌زمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم، صبح یکشنبه آئین ویژه سوگواری در دفتر امام جمعه گناوه همراه با سخنرانی و عزاداری و روضه خوانی برگزار شد.

در این آئین معنوی حجت الاسلام محمد محمودی از روحانیون و اساتید حوزه به بیان سخنرانی پرداخت و در وصف شخصیت و زندگانی حضرت صدیقه طاهره (س) مطالبی بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.