شمار نیرو‌های نظامی آمریکا به کمترین حد خود در بیش از ۸۰ سال اخیر رسید

شاخص سرشماری ارتش ایالات متحده به پایین‌ترین سطح خود در بیش از ۸۰ سال گذشته رسیده است.

دیلی میل به نقل از معاون وزیر دفاع آمریکا نوشت که تعداد کل پرسنل نظامی شاغل در ایالات متحده در سال ۲۰۲۴ کاهش می‌یابد و به ۱.۲۸ میلیون نفر می‌رسد.

آشیش وزیرانی، سرپرست معاونت پرسنل وزیر دفاع آمریکا گفت که در سال ۲۰۲۳ کسری نیروی نظامی زمینی، دریایی و هوایی به ۴۱۰۰۰ نفر رسید. به گفته وی، متولدین پس از سال ۱۹۹۷ به نهاد‌های قدرت اعتماد کمی دارند و تنها تعداد اندکی از آن‌ها مشتاق هستند که از نردبان شغلی بالا بروند.

به گفته وزیرانی، دو دهه پیش، ۲۵ درصد از جوانان در فکر پیوستن به ارتش نبودند و این رقم اکنون از ۵۰ درصد فراتر رفته است «که منجر به قطع ارتباط ارتش با بخش بزرگی از جامعه شده است». در این صورت، رهبران و سیاستمداران باید «فراخوان ملی به خدمت در ارتش» را اعلام کنند.

وزیرانی خاطرنشان کرد که تمامی شاخه‌های ارتش آمریکا به استثنای نیروی فضایی، از سال ۲۰۲۰ شاهد کاهش تعداد نیرو‌های فعال بوده‌اند.

در سال ۲۰۲۴، ۴۴۵۰۰۰ سرباز در ارتش خدمت خواهند کرد که ۸.۴ درصد کمتر از سه سال پیش است. تعداد نیروی دریایی حدود ۱۰ هزار نفر (۳ درصد) و نیروی هوایی حدود ۱۳.۵ هزار (۴ درصد) کاهش می‌یابد. در بخش تفنگداران دریایی، ۸.۹ هزار (۵ درصد) کاهش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
به نظر من آنروز نزدیک است که افراد نیروهای ارتش وپلیس آمریکا به خود بیایند وباعقل وبدون مشروب فکر کنند وپی به حیوانات وحشی یعنی سیاسیون آمریکایی که به تمام بشریت ظلم میکنند ونژاد پرست هستند ببرند ودیگر خدمت را رها کنند ویاسیاسیون را آدم کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
انشاءالله ارتش امریکا بیشتر از این از هم بپاشد تا ملتها ارامش پیدا کنند. بزودی ارتش انگلیس فرانسه المان. وتمام جنایتکاران.هم دچار فروپاشی میشند.
آخرین اخبار