ساماندهی نخاله‌های ساختمانی در کرمانشاه

مدیرکل امور شهر شهرداری کرمانشاه گفت : ۲ مکان به منظور تخلیه و ساماندهی نخاله‌های ساختمانی این شهر در نظر گرفته شده است.

محمد موحدی‌مجد، مدیرکل امور شهر شهرداری کرمانشاه در خصوص معضل نخاله‌های ساختمانی به خصوص در حاشیه شهر، گفت : با همراهی و همکاری دستگاه‌ها و ادارات، ۲ محل به عنوان محل پردازش و دپو نخاله‌های ساختمانی در شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: یک محل برای تخلیه و پردازش نخاله‌های ساختمان در محدوده شرقی شهر کرمانشاه (در اطراف روستای عمه) است که دستگاه‌های بازیافت نخاله هم مستقر خواهد شد.

مدیرکل امور شهر شهرداری کرمانشاه ادامه داد: محل دوم در سراب نیلوفر واقع است که از زمین‌های منابع طبیعی بوده، مجوز محیط زیست آن اخذ شده و تحویل شهرداری کرمانشاه داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ۲ سایت الان آماده است، ولی باید یک ساز و کار نظارتی و سیستم اداری حتما برای آن شکل گیرد تا مالکینی که فرایند درخواست پروانه ساختمانی را می‌دهند در نهایت نخاله حاصل از تخریب و ساخت و ساز به این محل‌ها منتقل شود.

موحدی‌مجد در خصوص زمان راه‌اندازی این دو سایت، گفت: مشکلی برای راه‌اندزی نداریم؛ ساز و کار و ساماندهی آن انجام شده، ان‌شاءالله فعال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا توقع همکاری از دستگاه‌های نظارتی راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی داریم تا خودرو‌های متخلفین را در این راستا شناسایی کنند .

برچسب ها: خدمات شهری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار