محمود عباس خواستار توقف فوری حملات به غزه شد/ سالیوان وعده فشار بر اسرائیل داد

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر ضرورت فوری توقف حملات اسرائیل به غزه تاکید کرد.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز جمعه به وقت محلی در دیدار خود با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا، بار دیگر بر لزوم بازگشایی همه گذرگاه‌های غزه تاکید کرد تا امکان ارسال فوری مواد غذایی، کمک‌ها و آب فراهم شود.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از آمریکا خواست تا مداخله کند و اسرائیل را تحت فشار بگذارد تا خشونت خود را در کرانه باختری اشغالی متوقف کند.

عباس همچنین با تاکید بر اینکه غزه "بخش جدایی ناپذیر" کشور فلسطین بوده و هرگونه تلاش برای منزوی کردن آن "غیرقابل قبول" است، راهکار دو دولتی را که شامل کرانه باختری از جمله قدس شرقی و غزه است، تکرار کرد.

این دیدار پس از سفر سالیوان به تل آویو و گفت‌وگو با مقامات رژیم اسرائیل در مورد جنگ در غزه انجام شد. مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز وعده داد که آمریکا به اسرائیل فشار می‌آورد تا به جای بمباران گسترده و عملیات زمینی، جنگ را بر هدف قرار دادن دقیق رهبران حماس متمرکز کند.

سالیوان پنجشنبه شب گفت که وی در این سفر با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر حملات اسرائیل به اقدامات نظامی دقیق‌تر و هدفمندتر گفت‌وگو کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
خاک عالم برسرشون
Canada
ناشناس
۰۷:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
محمود عباس و یار و غارش است
که باعث کشتار مردمش شده
فقط او در قدرت بماند و بس
آخرین اخبار