برگزاری همایش حجاب فاطمی و مراسم وداع با شهدای گمنام

همایش حجاب فاطمی و مراسم وداع با شهدای گمنام با حضور جمعی از بانوان و خدام آستان مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در همایش که امروز (۲۳ آذر) در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت : این همایش در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ فاطمی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در وصیتنامه بیشتر شهدا روی مسئله حجاب و عفاف تاکید شده، گفت: حجاب خاری است بر چشم دشمنان اسلام، چون آن‌ها نمی‌خواهند مادران و خواهران ما عفت و پاکدامنی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به کشتار مردم مظلوم غزه داشت و ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

وی با اشاره به حضور خدام حضرت معصومه (س) در این مراسم، گفت: خدام حرم حضرت معصومه (س) ۱۰۰ قواره چادر مشکی برای بانوان استان هدیه آورده اند که با قرعه کشی به بانوان استان اهدا خواهد شد.

در ادامه این مراسم که با حضور پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام معطر شده بود، خدام حرم حضرت معصومه (س) هم حضور پیدا کردند.

 بانوان فاطمی در این همایش با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند. 

بانوان فاطمی با شعار‌هایی در حمایت از عفاف و پاکدامنی، با شهدا تجدید پیمان کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.