غافل نماندن رژیم غاصب صهیونیستی از جنگ ترکیبی

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت : رژیم غاصب صهیونیستی از جنگ ترکیبی و مهندسی شبهات هم غافل نمانده است .

حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، گفت : رژیم غاصب صهیونیستی در کنار کشتار مردم مظلوم غزه و نسل کشی که مرتکب می‌شود، از جنگ ترکیبی و مهندسی شبهات هم غافل نمانده است.

وی افزود: متاسفانه بعضا شاهدیم که برخی در مقابل این جنایات سکوت می‌کنند و حتی از رژیم صهیونیستی حمایت هم می‌کنند که این سکوت و حمایت، نتیجه همان جنگ ترکیبی و شناختی است.

حریزاوی با بیان اینکه راه مقابله با جنگ شناختی چیزی جز جهاد تبیین نیست، عنوان کرد: جهاد تبیین وظیفه یک قشر یا گروه خاص نیست و هرکس به هر اندازه‌ای که بهره‌ای از حقیقت یافته، باید جهادتبیین کند.

وی ادامه داد: شرط جهادتبیین هم فهم دقیق است و باید بفهمیم صحنه نزاع کجاست. همچنین باید هر روز بر دانسته‌های خود اضافه کنیم تا در صحنه جهادتبیین موفق و پیروز باشیم.

وی وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی را در جهادتبیین مهم دانست و گفت: هیات ها، مساجد، روحانیون، ائمه جمعه و جماعات و. همگی در حوزه جهادتبیین نقش دارند و باید بتوانیم در این عرصه مهم به درستی ایفای نقش کنیم.

حریزاوی به معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم این جابجایی سبب خیر شود و بتوانیم در ماموریت اصلی خود یعنی جهادتبیین بهتر عمل کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار