تامین و تحویل ۸۸۷ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واجد شرایط

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: برای طرح جوانی جمعیت استان تاکنون ۸۸۷ قطعه زمین در شهر‌های شهرکرد، بروجن، بن، کیار، شلمزار، سامان و فرخ‌شهر تامین و تحویل متقاضیان واجد شرایط شد.

کامران رهی در شورای تامین مسکن چهارمحال و بختیاری که با حضور دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر کارگروه نهضت ملی مسکن کشور برگزار شد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵ هزار و ۳۴۷ واحد مسکونی مربوط به گروه‌های درآمدی و دهک‌های یک تا چهار، هفت هزار و ۶۷۴ واحد مربوطه به تفاهم‌نامه‌های منعقده، هفت هزار و ۶۷۴ واحد مربوطه به بازآفرینی، ۱۰ هزار و ۲۳۲ واحد مربوط به خودمالکی، ۲ هزار و ۲۲۳ واحد مربوط به تولید مسکن استیجاری و ۱۴ هزار واحد روستایی است.

وی با اشاره به نام‌نویسی ۹۴ هزار و ۱۳۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد ۲۴ هزار و ۶۶۷ نفر تأیید نهایی شده، ۱۹ هزار و ۳۷۹ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۱۷ هزار و ۳۱۰ نفر آنان در مجموع ۲۳ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بابت سهم آورده ۴۰۰ میلیون ریالی خود را پرداخته‌اند.


بیشتر بخوانید


رهی به تامین ۸۳۴ هکتار زمین در چهارمحال و بختیاری برای ساخت ۳۳ هزار و ۲۲۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن اشاره و تصریح کرد: برای طرح جوانی جمعیت استان تاکنون ۸۸۷ قطعه زمین در شهر‌های شهرکرد، بروجن، بن، کیار، شلمزار، سامان و فرخ‌شهر تامین و تحویل متقاضیان واجد شرایط شد.

وی با اشاره به نام‌نویسی ۹ هزار و ۷۵۴ نفر در چهارمحال و بختیاری برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن یادآور شد: از این تعداد چهار هزار و ۱۴۷ نفر در مجموع ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

رهی با اشاره به آماده‌سازی ۲۱ سایت نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری با ۱۹۶.۹ هکتار وسعت و ارزش یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال اظهار داشت: این طرح در سایت‌های مختلف ۴۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار