واگذاری ۴ دبیرخانه کشوری پرورشی حوزه دانش‌آموزی به فارس

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس از واگذاری ۴ دبیرخانه فعالیت‌های حوزه پرورشی کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش به استان خبر داد.

مجیدجوکار با اعلام این خبر گفت: با توجه به کسب رتبه برتر کشوری گروه‌های آموزشی در فعالیت‌های پرورشی و عملکرد مطلوب در ۲ دبیرخانه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های مشاوره و هوشمندسازی فعالیت‌های مستقر در فارس، برای دومین سال متوالی دبیرخانه‌های مذکور به استان فارس واگذار شد.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: خلاقیت، جدیت، ابتکار عمل و عملکرد مناسب حوزه مراقبت معاونت مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ازشاخص‌های مورد ارزیابی بوده است.

جوکار تصریح کرد: در ارزیابی عملکرد نواحی، شهرستان‌ها و مناطق و کارویژه استان که در قالب طرح یاریگران زندگی صورت گرفت، فارس توانست رتبه برتر را در کشور کسب کند.

او ادامه داد: دبیرخانه راهبری گروه آموزشی مشاوران کشور، دبیرخانه استانداردسازی و هوشمندسازی طرح‌ها و فعالیت‌های ابلاغی، ارزیابی عملکرد استان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و دبیرخانه طرح کانون یاریگران زندگی، ۴ دبیرخانه‌ای است که از سوی وزارتخانه به استان فارس محول شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار