تمهیدات لازم برای عبور موفق بوشهر از فصل سرما اندیشیده شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: در نشست کارگروه مدیریت انرژی، تمهیدات لازم برای عبور موفق بوشهر از فصل سرما اندیشیده شد.

کوروش دهقان روز دوشنبه در نشست کارگروه مدیریت انرژی استان بوشهر اظهار داشت: تامین به موقع نفت و گاز و برق در فصل سرما از اساسی‌ترین اولویت‌های استان است و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با همکاری و همراهی دستگاه‌های ذیربط و متولی، نهایت توان خود را برای بهبود خدمات رسانی به مردم در نقاط مختلف استان بوشهر به کار گرفته است و در این مسیر هیچ کوتاهی نمی‌شود.

 مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بالا رفتن مصرف گاز در کشور، جلسه کار گروه مدیریت انرژی استان با هدف هماهنگی بین دستگاهی و انجام اقدامات اولویت دار در راستای مدیریت سوخت گاز و تامین سوخت دوم نیروگاه‌های تولید برق و صنایع استان و صرفه جویی در مصرف سوخت برگزار شد.

دهقان در تشریح جزییات این جلسه تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه گزارش از سوی شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق و شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه بوشهر هماهنگی‌های لازم برای عبور موفق از فصل سرما صورت گرفت.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر ابراز داشت: همچنین در طول سال، آمادگی کاملی برای مقابله با مخاطرات احتمالی طبیعی و غیر طبیعی داریم و از تمام پتانسیل موجود در استان برای بالاتر رفتن کیفیت کار بهره می‌بریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.