تعزیر قاچاقچی سوخت در زاهدان

قاچاقچی سوخت به پرداخت جریمه بیش از ۵۸ میلیارد ریالی محکوم شد.

 موسی عباس زاده گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان به پرونده قاچاق ۵۸ هزار و ۸۲۸ لیتر گازوئیل به ارزش ۱۹ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده و نحوه کشف سوخت، اتهام انتسابی را محرز، متهم را برای خرید و فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت به پرداخت ۳۹ میلیارد و ۲۳۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته عباس زاده، همچنین متهم برای بهای مال از دست رفته به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال جریمه نقدی و در مجموع به پرداخت ۵۸ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) پیرامون کشف سه عدد تانکر پلاستیکی دارای ۲ هزار لیتر سوخت از یک دستگاه تریلی کشنده به صورت جاسازی در محور زاهدان-خاش پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

عباس زاده گفت: با استعلام از اداره راهداری جاده‌ای مشخص شد متهم در سال ۱۴۰۱ با ۵۰ فقره بارنامه صوری و در سال ۱۴۰۲ با چهار فقره بارنامه صوری به قاچاق سوخت اقدام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار