جزییات رسیدگی به ۳ پرونده قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رسیدگی به ۳ فقره پرونده قاچاق سوخت در زاهدان خبر داد و گفت: در مجموع متخلفان به پرداخت بیش از یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

 موسی عباس زاده محمودی  اظهار کرد: پرونده رسیدگی به حمل فرآورده‌های نفتی شامل ۲ هزار و ۷۹۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش یک میلیارد و ۴۶ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۱۳۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان این میزان سوخت را از یک دستگاه خودرو به صورت جاساز درون مشک‌های پلاستکی کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در پرونده دیگری نیز سوختگیری غیر مجاز باکارت سوخت منجر به جریمه بیش از چهار میلیارد ریالی شد.

محمودی گفت: پرونده رسیدگی به فروش چهار هزار و ۷۵۲ لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین به ارزش یک میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی بیان کرد: شرکت پخش فرآروده‌های نفتی این گزارش را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه تریلی حامل سوخت قاچاق و محکومیت مالی راننده متخلف در زاهدان خبر داد و گفت: پرونده رسیدگی به حمل فرآورده‌های نفتی شامل پنج هزار و ۴۶ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و قاچاق کالا و ارز شهرستان زاهدان رسیدگی شد.

وی افزود: این میزان سوخت در ۱۰ بشکه فلزی، یک عدد مشک پلاستیکی و یک باک فلزی جاساز شده بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شعبه با توجه به مستندات موجود اتهام انتسابی را محرز و ضمن ضبط سوخت‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

محمودی بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان این میزان سوخت را در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشف و گزارش آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار