مصالح ساختمانی بومی در نهضت مسکن ملی استفاده شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۷ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است که برای تکمیل آن‌ها باید از تولیدات استان استفاده شود تا زمینه رونق اقتصادی و توسعه استان محقق شود.

اشرفی در معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در بازدید از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان بیرجند گفت: نمایشگاه صنعت ساختمان استان به همت مجموعه عمرانی استان در حال برگزاری است که زمینه تعامل همه فعالان حوزه ساختمان و انبوه سازان را فراهم کرده است.

او از ساخت ۶ تا ۷ هزار واحد مسکونی در استان خبر داد و افزود: یکی از حلقه‌های پیوند بین انبوه سازان و صنایع وابسته که به صورت کاربردی در صنعت ساختمان هست، همین برگزاری نمایشگاه ساختمان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی به تولیدات و تجهیزات صنعت ساختمان در استان اشاره کرد و گفت: استان در تولید محصول سرامیک، محصولات پلیمری، تأسیسات برق و اتصالات برق حرف برای گفتن دارد و این نمایشگاه می‌تواند بین انبوه سازان و تولید کنندگان صنایع وابسته صنعت ساختمان پیوند ایجاد کند.

اشرفی یکی از دغدغه‌های صنعت ساختمان را این دانست که با وجود اقدامات خوب، اما هنوز برخی اقدامات اقناع کننده نیست و پیوند بین تولید کننده گان تجهیزات ساختمانی و انبوه سازان نیاز به تقویت و ترمیم دارد.

او تصریح کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان، پاویونی برای برقراری پیوند و ارتباط بین انبوه سازان، پیمانکاران و تولیدکنندگان است تا از محصولات استان حداکثر استفاده را در ساخت مسکن بهره گیری شود و برخی دغدغه‌های استان رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار