تظاهرات در حمایت از فلسطین در سراسر آمریکا افزایش یافته است

بررسی‌ها نشان می‌دهد که از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس، تظاهرات در حمایت از فلسطین در خیابان‌های سراسر شهر‌های آمریکا افزایش یافته است.

تارنمای آمریکایی آکسیوس با استناد بر گزارش سازمان پروژه داده‌های رویداد‌ها و مکان درگیری‌های مسلحانه (ACLED) نوشت شهر‌های سراسر آمریکا شاهد حضور صد‌ها تن از معترضان به جنگ غزه بوده‌اند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که به‌ویژه جوان‌تر‌ها در آمریکا، از زمان آغاز درگیری غزه، همدردی بیشتری با فلسطینی‌ها کرده‌اند.

بر اساس گزارش آکسیوس، سازمان ACLED تظاهرات را در سه طبقه‌بندی قرار داده است که شامل تظاهرات در حمایت از غیرنظامیان صهیونیست، تظاهرات در حمایت از فلسطینی‌ها با پیام حمایت از دولت و غیرنظامیان فلسطینی، محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه و شهرک سازی‌ها در کرانه باختری و نیز تظاهرات‌هایی است که خواستار صلح هستند و در آن‌ها از هیچ‌یک از طرف‌های درگیر حمایت نمی‌شود یا محکوم نمی‌شوند.

این داده‌ها نشان داد که حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه بر تعداد تظاهرات‌هایی که در حمایت از فلسطین برگزار شده است افزوده و از تظاهرات در حمایت از غیرنظامیان صهیونیستی پیشی گرفته است.

در تازه‌ترین مورد از تظاهرات‌ها در آمریکا به‌دنبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و تداوم حمایت دولت واشنگتن از رژیم اسرائیل، روز گذشته (شنبه) هزاران معترض حامی فلسطین در نیویورک به خیابان‌ها آمدند و وتوی آمریکا درباره قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل را محکوم کردند.

به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، در این تظاهرات که «وال استریت را تعطیل کن» نام داشت، هزاران تن از حامیان فلسطین به خیابان‌های منهتن آمدند تا خواستار پایان‌دادن به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی شوند.

معترضان شعار‌هایی از جمله «فلسطین را آزاد کن» سر دادند و اقدامات آمریکا و حمایت مالی آن از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در نشست عصر جمعه به‌وقت محلی شورای امنیت سازمان ملل، قطعنامه پیشنهادی امارات متحده عربی به رای گذاشته شد که از ۱۵ عضو شورای امنیت ۱۳ عضو رای موافق، یک عضو رای مخالف و انگلیس رای ممتنع داد.

آمریکا به‌عنوان عضو دائم شورای امنیت، قطعنامه پیشنهادی امارات متحده عربی را برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه به‌رغم کسب ۱۳ رای موافق وتو کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
افرین‌به کشورهای اروپایی شماانسانیت میفهمی دردمردم‌فلسطین رامیفهمی که همیشه درحال دفاع ازمظلوم وحقی درسته خیلی هاتون‌مسلمان نیستی ولی ازکشورهای عربی که لال شدن وبعضی مردم ایران که طرف اسرائیلن خیلی بهترمسلمان واقعی شمایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
تازه ملت آمریکا متوجه شدند که آنها را با گزارشهای دروغ وآزادی جنسی وهرچیزی که بتواندانسان را از عقلانیت وآگاهی اجتماعی انسانی دور کند چون تمامی سیاستمداران آمریکایی وسرمایه دار برای منافع خود که نژاد پرستی وبرده داری نوین رسمشان که همان رسم صهیونیسم یهود است دنبال کرده وبه اینجا رسیده این دموکرات بازی وجمهوری خواه بازی شِگِردِ گارشان است از پنتاگون تاناتو وناسا همگی نوکر ودست بسینه صهیونیسم یهودی که مخالف بشریت میباشد هستند باز هم مطالعه کنید میبینید که ملکه انگلیس وپسرش هم زیر شاخه صهیونیسمها هستند این بیداری را مدیون کُشته شدن کودکان وزنان بی گناه میباشید
Canada
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
طبق گزارش خودشان اوایل هفت اکتبر تظاهرات بنفع غزه ۶۵ درصد و اسقاطیل ۳۵ درصد ولی
اکنون ۹۵ درصد غزه و فقط ۵ درصد اسقاطیل
با کمک مافیای رسانه ای توانسته بودند
جن را فرشته و فرشته را جن جا بزنند
ولی الان نمی‌توانند
میخواهند تیک تاک را سانسور کنند تا اطلاعات شکست شون بیرون نیاد
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۴۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
جو بایدن جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۳۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
آخرین اخبار