امیر قربانی:

هوانیروز ارتش بزرگترین ناوگان هوایی غرب آسیا را دارد

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بزرگترین ناوگان غرب آسیا را داریم و الحمدالله امروز دشمنان ما می‌ترسند و اعلام کردند مواظب باشید رزمندگان ایرانی در شب روی ناو‌ها فرود نیایند.

امیر قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرلشکر خلبان احمد کشوری گفت: ما قبلا فقط از طلوع تا غروب می‌توانستیم پرواز کنیم، اما الان سامانه‌های دید در شب را نصب کردیم؛ این خبر را وقتی به رهبری دادیم لبخند زد و این لبخند نائب امام زمان برای ما مدال است. 

فرمانده هوانیروز ارتش افزود: امروز در سی استان کشور در کنار مردم عزیز هستیم و بالگرد‌های ما مریض‌ها را جا به جا می‌کنند؛ کجای دنیا ارتش انقدر در کنار مردم است. ۵۸ مورد اعضای پیوندی داشتیم؛ ما در کنار مردم خواهیم ماند. 

امیر قربانی با بیان اینکه در فاصله‌های دور عملیات انجام می‌دهیم که دشمن اجازه نزدیک شدن به ما را ندارد، اظهار کرد: عملیات مرصاد هوانیروز کمر دشمنان را شکست و تا امروز کمر راست نکردند و آنجا بود که حضرت امام فرمودند من دست خلبان‌ها را می‌فشارم. 

فرمانده هوانیروز ارتش تاکید کرد: بزرگترین ناوگان غرب آسیا را داریم و الحمدالله امروز دشمنان ما می‌ترسند و اعلام کردند مواظب باشید رزمندگان ایرانی در شب روی ناو‌ها فرود نیایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۲ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
چرا من از ایران پیام میدهم پرچم امریکا را میگدارید خیلی از امریکا خوشم میاد که این پرچم را میگذارید من ایرانی هستم ودر داخل ایران جد در جد در این اب و خاک بودم
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
تورا یک چهار تا هلیکوپتر بخرید اینها من میبینم از آسمان می روند معلومه که احتیاج به تعمیر دارند روی اینها حساب نکنید فرسوده اندتا روسبه دستش زیر سنگ اکراین است از آن خریداری کنید