دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مناطق مختلف استان اردبیل

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد طی ماموریت گشت و کنترل در زیستگاه‌های این شهرستان، بعد از کمین چهار ساعته موفق به دستگیری دو شکارچی غیر مجاز شدند.

از متخلفان دو قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی دولول که یکی از سلاح‌ها دارای برگه نگهداری در منزل است به همراه لاشه دو قطعه پرنده حمایت شده دراج کشف و ضبط شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین شهر طی ماموریت شبانه و پس از هفت ساعت پیاده روی و کمین، موفق به دستگیری یک گروه شکارچی گراز و کبک شدند. از متخلفان لاشه ۲ راس گراز وحشی، ۳ قطعه کبک، ۲ قبضه سلاح شکاری نیمه خودکار و ۴۹ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف و ضبط شد.

در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول کوثر، یک شکارچی غیر مجاز کبک به همراه یک دستگاه دوربین چشمی و ۱۰ عدد فشنگ چهار پاره دستگیر شد.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان موفق شدند یک شکارچی متخلف را حین شروع به شکار کل و بز به همراه یک قبضه سلاح شکاری دولول، دوربین چشمی و هفت فشنگ چارپاره در منطقه شکار ممنوع دربند مشکول دستگیر کنند.

در شهرستان بیله سوار نیز یک قبضه اسلحه به همراه دو طاقه قرقاول در نوار مرزی و زیستگاه‌های قرقاول از متخلفان کشف و ضبط شد.

پرونده متخلفان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.