ظرفیت گاز استان اردبیل ۱۴میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد

معاون استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه انتقال گاز به استان ظرفیت گاز استان ۱۴میلیون مترمکعب افزایش می‌یابد.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان امروز در بازدید از روند اجرای پروژه خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل گفت: پروژه گازرسانی چلوند - اردبیل به‌عنوان خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل، در کم‌تر از یک سال برنامه‌ریزی، تأمین بودجه ۱۴۰۰میلیارد تومانی و تعیین پیمانکار شد و به مرحله عملیات اجرایی رسیده که با تکمیل این پروژه، ظرفیت گاز استان از ۱۱ به ۲۵میلیون مترمکعب افزایش خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: پروژه گازرسانی چلوند - اردبیل به‌طول ۵۵ کیلومتر با خط لوله ۳۰ اینچ اجرا خواهد شد که در حال حاضر نزدیک به ۲۵ کیلومتر حفاری و ۱۰ کیلومتر خط لوله در محل پروژه دپو شده و ۴ کیلومتر از خط لوله جوش‌کاری شده است.

او تصریح کرد: همچنین پروژه خط دوم انتقال گاز به شمال استان اردبیل نیز در حال حاضر بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از این ۲ پروژه بزرگ و مهم گازرسانی استان، ظرفیت گاز خانگی، صنعتی و گلخانه‌ای افزایش یافته و مشکل افت گاز استان اردبیل رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.