آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد

ایالات متحده آمریکا پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه را وتو کرد.

 ایالات متحده آمریکا دقایقی پیش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه را وتو کرد. ۱۳ عضو شورا به این قطعنامه رأی موافق دادند. انگلیس به آن رأی ممتنع داد و آمریکا آن را وتو کرد.

رأی‌گیری بر سر این قطعنامه با توجه به تلاش چند کشور عربی برای مجاب کردن آمریکا به امتناع از وتوی آن به تعویق افتاده بود. وبگاه شبکه خبری بلومبرگ ساعاتی پیش گزارش داد کشور‌های عربی در حال انجام آخرین تلاش‌ها برای همراه کردن آمریکا در خصوص برقراری آتش‌بس در غزه هستند.

ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن گفت: «آمریکا آنجا نیست و به همین خاطر است که ما اینجا آمده‌ایم- ما می‌خواهیم با شریکان آمریکایی‌مان تعامل کنیم با یگوییم که توقف تجاوزگری‌ها به نفع آمریکا و به نفع صلح جهانی است.»

وزیر خارجه اردن این اظهارات را در کنار وزیران خارجه عربستان سعودی، قطر، مصر، ترکیه و تشکیلات خودگردان فلسطینی مطرح کرد.

رابرت ای. وود، معاون نماینده آمریکا در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت گفت که واشنگتن از درخواست‌ها برای آتش‌بس فوری حمایت نمی‌کند. او مدعی شد چنین اقدامی بذر جنگ بعدی را می‌کارد.

آمریکا از زمان آغاز حملات نظامی اسرائیل در غزه اصلی‌ترین حامی این رژیم بوده و با ارسال سلاح و حمایت‌های سیاسی به شعله‌ور کردن آتش جنگ کمک کرده است.

دولت جو بایدن در هفته‌های آغاز جنگ در برابر درخواست‌های مستمر برای کمک به برقراری آتش‌بس در غزه گفته بود که کاخ سفید تنها از «وقفه‌های جنگی» در غزه حمایت می‌کند و طرفدار آتش‌بس که می‌تواند به نفع حماس تمام شود نیست.

این در حالی است که فعالان حقوق بشر و برخی از سیاستمداران حزب دموکرات بار‌ها از بایدن خواسته‌اند اسرائیل را برای پایان عملیاتی که به کشته شدن هزاران غیرنظامی منجر شده تحت فشار قرار دهد.

پائول او براین، از مقام‌های عفو بین‌الملل چهارشنبه هفته پیش گفت: «وقفه‌های کوتاه‌مدت برای برآورده کردن نیاز‌های میدانی و رسیدگی به وضعیت حقوق بشری در غزه کافی نیستند.»

او براین گفت: «آمریکایی‌های بیشتر و بیشتری خواستار این آتش‌بس هستند.» طبق نتایج یک نظرسنجی که اخیرا توسط موسسه مورنینگ کانسالت انجام شده ۵۳ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی گفته‌اند که از برقراری آتش‌بس دائم در غزه حمایت می‌کنند.

حملات شدید رژیم اسرائیل در غزه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی در روز ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به شهادت بیش از ۱۷ هزار فلسطینی در غزه منجر شده که اکثر آن‌ها غیرنظامی هستند.. این آمار‌ها به ویژه با گسترش عملیات رژیم اسرائیل به منطقه جنوب غزه رو به افزایش هستند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصار‌های مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستا‌ها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۲۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
با سلام، رییس جمهور آمریکا گفته که آنها با رژیم غاصب ایستاده‌اند، یعنی نابودی صهیونیسم را نابودی آمریکا میداند. این در حالی است که ایالات متحده زودتر نابود، و به هر حال تکلیف نظام نوین جهانی تا ۱۷ سال دیگر روشن خواهد شد.
Belgium
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
سردمداران جنایتکاران روزی تاوان این دست درازی و ظلم و جنایت‌ها رو شدید پس خواهید داد روزی میرسه که مثل سگ از سرزمین‌ها میندازن بیرون و محاکمه میکنن. بالاخره مردم فلسطین اقتدار میگیرن و تلافی خواهند کرد بالاخره پایان عمرسیه سفید هست.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۷ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
باید دید
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۲:۰۵ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
سکوت جامعه جهانی در قبال حملات وحشیانه اسرائیل قابل قبول نیست
درباره نسل‌کشی در غزه سکوت نمی‌کنیم
بایدن جنایتکار به همراه نتانیاهو جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی نسل‌کشی در غزه بوده است.
اسرائیل از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند
که اسرائیل در حملات هوایی که منجر به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی در غزه شده از سلاح‌های ساخت آمریکا استفاده کرده است.
که یک سیستم هدایت تسلیحاتی ساخت آمریکا در دو حمله هوایی اسرائیل در غزه در ماه اکتبر که گفته می‌شود در آن 43 غیرنظامی کشته شدند، استفاده شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شورای امنیت سازمان ملل در انجام مسئولیت اصلی خود ناکام مانده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سران آمریکای بی شرفی پفیوزی وحشیگری رو معنا کردن

هر کسی میخواد موجودات وحشی بی همه چیز بی شرف و متعفن با افکار کثیف رو در این عصر و زمان ببینه سران امریکا نمونه بارز این صفات هستن

مرگ ننگ نفرین لعنت بر سران صهیونیست جهانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
برابر آمریکا و ناقضان حقوق بشر خواهیم ایستاد
شورهای غربی به بهانه آزادی اندیشه، اقدامات ضد اسلامی را مشروع، تأیید و تشویق کردند.
اسلام‌هراسی و بیگانه‌ستیزی که جوامع غربی را مانند یک گیاه سمی در برگرفته، یکی از بزرگترین تهدیدات علیه حقوق بشر به شمار می‌رود.
بدون ‌تردید مسلمانان به عنوان اکثریت مهاجران، بیشترین آسیب را از بیگانه‌هراسی، نژادپرستی و فاشیسم متحمل می‌شوند.
هم اکنون به شکل آشکاری شاهد زیر پا گذاشته شدن منشور جهانی حقوق بشر در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین هستیم.
متاسفانه پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه برخلاف نظر دیگر اعضای شورای امنیت تنها با رای منفی آمریکا رد شد. آیا چنین عدالتی ممکن است؟
اسرائیل حمایت نامحدودی از غرب دریافت می‌کند، ظلم می‌کند و قتل‌عام‌هایی انجام می‌دهد که مایه ننگ بشریت است.
واشنگتن از اسرائیل حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کند و ما در مقابل آمریکا و همه کشورهایی که حقوق بشر را نقض می‌کنند، خواهیم ایستاد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
۱۶:۱۶۱۸ آذر ۱۴۰۲
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار در این مدت 2 ماه و 4 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 4 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای عربی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 4 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۰۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
صهیونیست ها، تروریست های داعش و سایر گروه های تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و هم برخی کشورهای عربی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است.
آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد.
وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است
وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است.
که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۱:۵۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
طوفان الاقصی شرف آمریکا و هم پیمانانش را به باد داد.
امروز منفور ترین رژیم در تمام دنیا، رژیم صهیونیستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
که دولت آمریکا بار دیگر ثابت کرد که بازیگر و عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی بویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه است.
مقامات کنونی ایالات متحده آمریکا که در لباسی از تزویر و ریاکاری برای جان کودکان و غیرنظامیان غزه ابراز نگرانی کرده بودند، در هفته گذشته دویستمین محموله کمک‌های تسلیحاتی و نظامی خود را به دست ارتش کودک‌کش اسرائیل رساندند و در بیش از دو ماه گذشته، از هیچ‌گونه حمایت نظامی، سیاسی، اطلاعاتی، رسانه‌ای از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری فروگذار نکرده‌اند.
تردیدی نیست که دولت آمریکا در کشتار بیرحمانه قریب به ۱۸ هزار غیر نظامی که حدود ۸ هزار نفر از آنان کودکان مظلوم هستند، شریک جرم بوده و قطعا تبعات هر گونه گسترش دامنه جنگ در منطقه، متوجه رژیم آمریکا و اسرائیل غاصب است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۴۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
۱۰:۰۷۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.


۰۹:۳۱۱۸ آذر ۱۴۰۲
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شورای امنیت چرا وقتی حماس خودش حمله کرده بودو زن و بچه را به اون صورت فجیح اسیر میکردو شیرینی پخش می‌کرد لال بود؟! زمان بزن درو تموم شده، بزنی میخوری !
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
فلسطینیها ۷۵ ساله به شکل فجیع کشته و آواره شده اند و تو نوکر صهیونیستها نمی بینی و کور شده ای.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تصادفاً جنابعالی ربات! تشریف ندارید!؟
-
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شما طرفدار ظالمین هستین
-
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خفه شیرت خشک میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اللهم انی اسئلک بسمک العظیم العظم ..... یا الله.

خداوندا خودت بداد ملت گرفتار ایران برس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حالا فهمیدم چرا میگیم مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شما فقط بگین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل. ابیابن بیرون برین باهاشون بجنگید. مگه نمیگین آرزوتون شهادت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خوب چرا
-
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
با این کارها چیزی بهت نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لعنت بر رژِیم سفاک و بی شرم آمریکا . یقین داشته باشید خون انسان های بی گناه دامن دولت مردان آمریکا را خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ذات کثیف صهیونیسم وامریکایی ها برای همه ملت‌ها داره معلوم میشه. و این خیلی خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا= آمخوج یه ریکا= ترک ریکا بخور!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
وقتی دیپلماسی این باشه که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند،اخر داستان میشه همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
راست میگه آمریکا هیچ غلطی نکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
هیچ غلطی نمی تواند بکند در حقیقت یعنی کار درست و مفیدی برای عموم مردم جهان نمی تواند انجام دهد!!! (شبیه حکایت اصفهانیها برای بیان دوست داشتن!) وگرنه آمریکا و کلاً استکبار جهانی از قرنهای پیش حساب و کتاب خیلی خیلی دقیقی برای منافع نامشروع خود دارند و نمی گذارند کار خبط و اشتباه و غلطـــــی در این مورد صورت گیرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
گاهی اوقات اکثریت اشتباه میکنند و بر اساس احساسات تصیمیم میگیرند در صورتیکه همان هایی که در رنج اند اگر خود را سپر نکنند رنج آفرین به مجازات خواهد رسید و درد ه خود ساخته از وجود مظلوم ساده رخت خواهد بست
-
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
حامیان کودک کشان و قتل عام و جانیان علیه بشریت کاملا عیان و مشخص شده است در عجبم که کدام هالویی است که ادعاهای حقوق بشری امریکایی های ریاکار را باور می کند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۴۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ساختار سازمان ملل اشکال داره، اگر تونستید لااقل در جهت تغییرش تلاش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شورای امنیتی که یک کشور بتواند قطعنامه حقوق بشری آن را به نفع دیگری وتو کند باید درشو گل بگیرند.۱۳ در مقابل ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
یادش بخیر یکی میگفت ذنیای فردا دنیای گفتمانه
این دنیایی که من میبینم دنیای نزنی میزننته بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
مردم جهان اکنون به خوی وحشی گری سران و مقامات آمریکا بیشتر پی برده و همه ی مردم آزاده ی جهان باید یک صدا به خیابان‌ها بیایند و تنفر خودشان را از رژیم صهیونیستی کودک کُش و حامیان آنها اعلام کنند . همه ی مردم جهان باید با هم متحد و هماهنگ باشند . بایدن پیر و بی منطق و شریک جنایات رژیم صهیونیستی باید محاکمه و مجازات گردد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکای حرامزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا به طرز بی‌شرمانه‌ای از وتوی خود استفاده تسلیحاتی کرد و اعتبار و توانایی خود برای حفظ صلح و امنیت بین‌المللی را تضعیف کرد. که استفاده آمریکا از وتوی خود درباره این قطعنامه از لحاظ اخلاقی غیرقابل دفاع است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اشکال نداره تونل های حماس خیلی قویتر از این چیزاست. تازه موشک های مختلف دادن و البته لبنان هم ازشون حمایت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شما که پیروزین اسرایل هم که نابود شده آتش بط بزا چی میخواهیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اگه بدستم می افتادی ، بهت می گفتم که آتش بس برای چی می خواهیم .
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکاراز 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
خاک برسر اعراب بی صفت....
حقا که گاوهای هستین که آمریکا و اسراییل و انگلیس باید شما رو بدوشند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دیگه به طور کلی جمع نزن که
Netherlands
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
فقط اعراب؟ شما مسلمون نیستین؟َ! درضمن همه اعراب با اسراییل دوست شده بودن و فقط شما ادعای نابودی اسراییلو داشتین که الان بیطرف شدین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
بهتر بود بگی
خاک بر سر سران و رهبران بی عرضه ی چند کشور عربی که سرشون با صهیونیست جهانی تو یک آخور هست.. اگر اینها ثروتشون خرج این صهیونهای بی شرف نمیکردن الان اینقدر گردنشون کلفت نمیشد که بیان تو منطقه ما ، بیخ گوش ما کودکان و ناموس مسلمین به راحتی
شهید و اسیر کنن و فتوای تعرض بدن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۵۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
۰۹:۴۳۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۴۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون برزگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
ای بر پدرت لعنت
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۳۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
انسانم آرزوست.
پروردگارا به حرمت مادران داغدار غزه
به فریاد برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
لعنت بر آمریکا،ذات دولتمران آمریکا همینه وحشی خونخوار و عاشق جنایت،ثابل توجه غربگدایان ایرانی که خودشون رو میکشن که زیر حکومت امریکا باشن،اونها حتی توجه به خواست مردم خودشون هم نمیکنن بعد چطور میخوان متعهد به توی ایرانی باشن،لطفا کمی تفکر و تعقل،بد کشور خودتو بپذیر و خودتو تخقیر و بدبخت و ذلیل آمریکایی جماعت نکن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۲۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
۰۰:۲۸ ۱۴۰۲-۹-۱۸
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۱۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه تسلیحات تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۱۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت ضد بشری است
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت غیر قانونی است است و نقض حقوق بشر بوده است
آمریکا جنایتکار شریک جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
همش کشکه سازمان مللی وجود نداره .سازمان ملل یعنی ملت آمریکا واروپا.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۳ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه متهم اصلی است و نه مدعی
آمریکا جنایتکار از مهرماه تاکنون به طور مستقیم از رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و هم در جنگ غزه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی کرده است و هنوز هم کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند.
آمریکا جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تکرار تاریخ و عدم تجربه احمق ها از آن

آمریکا تاحالا ۵۱ بار قطعنامه علیه اسراییل رو وتو کرده ولی بازم اعراب خاورمیانه دست از آمریکا نمیکشن

اگرم قطعنامه تصویب میشد محال بود اسراییل اجراش کنه
تنها کشوری که مجبورش میکنن قطعنامه هارو اجرا کنه ایران مظلومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
تعداد شهدای غزه به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسید شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. افزایش شمار مجروحان در شصت و سومین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۶ هزار و ۴۸۰ تن در این باره گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل در حال کشتار و نسل‌کشی تمام خانواده‌ها در مدارس و محله‌های مسکونی است. که اشغالگران رژیم صهیونیستی از ورود آمبولانس‌ها برای خارج کردن مجروحان و شهدا جلوگیری می‌کند و مجروحان به‌دلیل شدت خونریزی جان خود را از دست می‌دهند. تنها در چند ساعت گذشته ۳۱۳ شهید و ۵۵۸ مجروح به بیمارستان‌ها منتقل شدند و تعداد زیادی از جان‌باختگان همچنان زیر آوار و در جاده‌ها رها هستند. شمار شهدای تجاوزات نوار غزه از هفتم اکتبر تا کنون به ۱۷ هزار و ۴۸۷ تن رسیده است. ۷۰ درصد قربانیان تجاوزات رژیم اشغالگر به غزه را کودکان و زنان بی‌گناه تشکیل می‌دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
سازمان ملل ، سازمان حقوق بشر، شورای امنیت، صلیب سرخ و .... کارشان شده فقط و فقط آمار شهدا و مجروحین ارائه دادن. بجای آمار و ارقام دادن باید بطور جدی وارد میدان شده و با رژیم صهیونیستی کودک کُش برخورد جدی بکنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
صهیونیست ها، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی 100 درصد فقط با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۴۸ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
تا کی دنیا در برابر یاغی گری آمریکا منفعل خواهد ماند دوران سلطه آمریکا باید به هر طریق خاتمه پیدا کنه باید جهان علیه آمریکا و انگلیس متحد بشوند و حق وتو را از آن بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اين امريكاست كه در غزه مي تازد اسراييل فقط يه اسمه اين روي امريكا براي بعضي از نسل ها تازه ست
در جنك غزه همه خودشون رو نشون دادن
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۸:۳۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.


شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
آمریکا، غرب و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه تسلیحات داعش و سایر گروه های تروریستی را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
و این در حالی است که آمریکا، اروپا و ناتو در این مدت 21 سال از تروریسم، القاعده، طالبان و سایر گروه های تروریستی در افغانستان همه جانبه کمک و حمایت می کردند و هنوز هم از تروریست های داعش در افغانستان کمک و حمایت می کنند. کاخ سفید، تروریسم، القاعده، طالبان، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.


شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
جو بایدن، نتانیاهو، هر دو جنایتکار هستند و هم در جنگ غزه به همراه ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی و ارتش آمریکا مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شوند.
رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی امنیت و ثبات کل منطقه را تهدید می‌کند.


شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که متاسفانه از سال 2011 تاکنون پاسخ و جواب تجاوز اسرائیل را ندادند چرا؟ چرا ارتش اسد جواب اسرائیل رانمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
داداش فراموش کردی انگار که سوریه سه سال نیست که از چنگ داعش که توسط اسراییل و آمریکا ساخته شد رها شده؟؟ البته نه بطور کامل هم..
آخرین اخبار