امام جمعه شهرستان کازرون:

منابع طبیعی ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی در دادین کازرون را تعیین تکلیف کند

امام جمعه کازرون گفت: ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی منطقه دادین کازرون در اختیار اداره منابع طبیعی است که جا دارد تعیین تکلیف لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه نشاط در عمل نشانه‌ انسان‌های امیدوار است، اظهار کرد: خداوند در درون انسان‌های مومن، امیدوار و بانشاط یاس و ناامیدی راه نمی‌دهد و جامعه ایمانی یک جامعه با نشاط و برخوردار از روحیه بالاست. 

او یادآور شد: مردم شهرستان کازرون در استقبال از شهید گمنام و مراسم تشییع برای این عزیز بار دیگر رشادت‌ها و شهادت طلبی این منطقه را به رخ همگان کشاندند.

امام جمعه کازرون به برخی مشکلات این شهرستان پرداخت و گفت: خیران شهرستان با اهدای زمین برای کمک به حل مشکلات و انچام خدمات بخصوص در روستا‌ها پیش قدم بوده اند، ولی متاسفانه شاهد به مزایده گذاشتن برخی زمین‌ها جهت فروش هستیم که نارضایتی مردم را شاهد هستیم.

او به شعار تمرکز زدائی اشاره کرد و گفت: اختیارات تمرکز زدایی از تهران به شهرستان‌ها واگذار شود چرا که مسئولان شهرستان با مشکلات منطقه خود جهت رفع کردن به خوبی آشنا هستند. 

امام جمعه کازرون به مالکیت زمین رها شده ۲ هزار هکتاری در منطقه دادین اشاره کرد و افزود: ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی منطقه دادین کازرون در اختیار اداره منابع طبیعی است که به علت نداشتن اختیارات به شهرستان، بدون تکلیف رها شده که جا دارد تعیین تکلیف لازم صورت گیرد.

نمازگزاران کازرونی پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمائی و تشییع و بدرقه با شکوه شهید گمنام، خشم و انزجار خود را علیه جنایت صهیونیست‌ها در غزه ابراز داشتند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.