قاتل محیط بان کردکوی اعتراف کرد

فرمانده انتظامی کردکوی از اعتراف قاتل محیط بان در جنگل های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقری گفت: این فرد که در همان ساعات اولیه پس از قتل توسط پلیس دستگیر شده بود، با مشاهده مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ باقری افزود: روز گذشته پس از دریافت خبر فوت یک محیط بان در شهرستان کردکوی، بلافاصله تحقیقات انجام و با هماهنگی مرجع قضایی دو نفر مظنون دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کردکوی گفت: با ادامه تحقیقات و تناقض‌گویی‌های یکی ازمتهمان، تحقیقات از وی به عنوان متهم اصلی وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گفته سرهنگ باقری، صبح امروز این فرد که ۴۶ساله می‌باشد پس از مواجه شدن با مستندات و اطلاعات کامل پلیس، به جرم خود اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: این فرد در اعترافات خود بیان کرد که مقتول از آشنایانش است و روز وقوع حادثه با هم به جنگل رفته بودند و اسلحه به صورت سهوی شلیک و گلوله به مقتول اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی کردکوی بیان کرد: طبق اعترافات اولیه متهم، با توجه به خونریزی شدید مقتول و با توجه به اینکه در منطقه صعب‌العبور قرار داشتند، رساندن مقتول به مرکز درمانی طول کشیده و متاسفانه این فرد فوت کرد.

سرهنگ باقری گفت: در حال حاضر تحقیقات تکمیلی پلیس برای این پرونده برای کشف جزئیات بیشتر ادامه دارد.

وی تاکید کرد: گزارش‌های تنظیمی و اعترافات متهم و ادله و مستندات موجود برای تصمیم قضایی به مرجع قضایی ارسال شده و متهم همچنان تحت نظر و تحقیق پلیس است.

برچسب ها: پلیس ، دستگیری متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
اصلا تو جنگل چیکار میکرده که بخواد با محیطبان رو در رو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
دروغ میگه اگه تصادفی بوده چرا زنگ نزده و شماره اورژانس تو موبایلش نیافتاده یا با خودش کول نکرده بیاره ضمنا شاهدم نداره