ساخت واحد‌های نهضت ملی مسکن بر اساس زمان بندی دقیق صورت گیرد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای دستیابی به اهداف طرح نهضت ملی مسکن، لازم است عملیات ساخت واحد‌ها براساس یک زمان بندی دقیق انجام شود.

خدایار باقری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان در دیدار با مدیر و معاونین بنیاد مسکن استان با اشاره به لزوم زمان بندی دقیق ساخت واحد‌ها در طرح نهضت ملی مسکن، کیفیت بالای واحد‌ها را نیز دارای اهمیت فوق العاده خواند و گفت: باید سرعت و کیفیت به صورت همزمان در سطح مطلوبی قرار داشته باشند؛ چراکه مردم به متولیان امر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

وی ثبت نام بیش از ۹۳ هزار متقاضی در استان برای این طرح را بسیار مسئولیت آور دانست و افزود: از این تعداد بیش از ۲۴ هزار متقاضی تأیید نهایی شده اند و استان از روند پیشرفت خوبی برخوردار است به شکلی که هم اکنون ۵ هزار و ۱۸۸ واحد توسط راه و شهرسازی، ۲ هزار و ۴۲۰ واحد توسط بنیاد مسکن و ۴۵۲ واحد توسط ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در سطح استان با پیشرفت قابل ملاحظه در دست ساخت است.


بیشتر بخوانید


سرپرست اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری این تعامل خوب بین راه وشهرسازی و کارگزاران طرح را نتیجه تلاش و برگزاری جلسات منظم و مشترک بین مجموعه‌ها در جهت ایجاد هماهنگی اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان و بر لزوم تداوم برگزاری این جلسات تأکید کرد.

باقری به اهمیت موضوع آماده‌سازی‌ها در طرح نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و گفت: آماده سازی نیز باید با یک برنامه ریزی منسجم، در زمان مشخص و بموقع صورت گیرد.

در ادامه فرشید ریاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعامل موجود بین این اداره‌کل و اداره‌کل راه و شهرسازی استان، اظهار کرد: با وجود اختلاف سلیقه ها، بالاترین هماهنگی بین این دو دستگاه اجرایی موجود است و حاصل آن روند خوب اجرای طرح در استان است.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همزمان با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تقویت ناوگان بوده و از اردیبهشت ماه امسال حدود ۹۰ میلیارد تومان صرف سرمایه‌گذاری و افزودن تجهیزات در حوزه آماده‌سازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار