دستگیری و انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در شهرکرد و کشف ۱۰۱ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری ۵ نفرسارق سیم برق با ۱۰۱ فقره سرقت و کشف اموال مسروقه در شهرکرد خبر داد.

سرهنگ محمد سعید یاری اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم‌های برق در سطح شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با بررسی پرونده و احتمال اینکه سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش‌های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.


بیشتر بخوانید


وی همچنین تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا ۳ نفرسارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی تعداد دو نفر مالخر نیز در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان دلالت گردیدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده بیش از ۵۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۱۰۱ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضایی به دادسرا اعزام و معرفی گردیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار