رسیدگی به پرونده گروگان‌ گیری شیراز در شعبه ویژه دادسرای جنایی

دادستان شیراز گفت: پرونده گروگان گیری در شیراز در شعبه ویژه پلیس آگاهی و شعبه ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال رسیدگی است.

بحرینی دادستان مرکز استان فارس اظهار کرد: پرونده گروگان گیری در شیراز در شعبه ویژه پلیس آگاهی و شعبه ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال رسیدگی و تحقیقات اولیه توسط بازپرس ویژه در حال انجام است و دستورات قضایی لازم برای دستگیری گروگان‌گیر سوم صادر شده است.

او اضافه کرد: حدود ساعت ۱۱ ظهر دیروز گزارش آدم‌ربایی به پلیس آگاهی و دادستانی استان ارسال شد که دستورات قضایی لازم برای دستگیری گروگان‌گیران صادر شد.

دادستان مرکز استان فارس افزود: براساس گزارش ارسالی اعلام شد که یک خانم و آقا توسط ۳ نفر گروگان گرفته شده‌اند که بلافاصله طرح مهار اجرا و خودروی گروگان‌گیران در جاده شیراز به کازرون شناسایی شد.

بحرینی با بیان اینکه هر ۳ گروگان‌گیر مسلح بودند، تصریح کرد: بر اثر تیراندازی بین گروگان‌گیران و پلیس، یکی از گروگیران مجروح و یک نفر دیگر از آن‌ها فوت کرد و گروگا‌ن‌گیر سوم نیز متواری شده است.


بیشتر بخوانید
گروگان گیری در شیراز/۲ نفر کشته شدند


او گفت: یکی از گروگان‌ها به علت شلیک از سوی گیروگان گیر‌ها مجروح شد که در بیمارستان فوت کرد.

بحرینی با بیان اینکه گروگان‌گیر‌ها اعضای یک خانواده بودند، گفت: در بررسی‌های اولیه این گروگان‌گیری به علت وجود مشکلات خانوادگی بوده است.

دادستان مرکز استان فارس بیان کرد: از گروگان‌گیر‌ها ۲ قبضه کلت کمری، چاقو کشف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار