بلژیک خواستار پایان کشتار غیرنظامیان در غزه شد

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی صدای کشور‌های غربی را هم درآورده است بطوری که نخست وزیر بلژیک امروز خواستار پایان دادن به کشتار غیرنظامیان غزه شد.

الکساندر دی کرو، نخست وزیر بلژیک خواستار پایان دادن به کشتار غیرنظامیان در درگیری‌های مجدد در نوار غزه شد. او احیای مجدد خشونت‌ها را مایه تاسف دانست و بر نیاز فوری به توقف همه خصومت‌ها در منطقه تاکید کرد.

براساس گزارش تله تریدر، دی کرو طی سخنانی در اجلاس آب و هوای سازمان ملل متحد COP۲۸ در دبی، درخواست خود را برای محافظت از جان بیگناهان تکرار کرده و افزود امیدوار است اسرا به سرعت آزاد شوند. 

اظهارات نخست‌وزیر با اشاره به مسدود کردن راه کامیون‌های کمک‌رسانی اخیر به غزه پس از پایان هفت روزه آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس بیان شد.

پیش از این نیز نخست وزیر بلژیک با همراهی همتای اسپانیایی خود با حضور در گذرگاه رفح در مرز تاکید کردند باید کشوری به اسم فلسطین تشکیل شود. آن‌ها همچنین تاکید کردند کشتار غیرنظامیان در غزه غیرقابل قبول است.

سخنان نخست وزیر بلژیک و اسپانیا برای صهیونیست‌ها خوشایند نبوده و دفتر الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد سخنان این افراد را محکوم و برای رساندن مراتب عصبانیت تل‌آویو به این دو کشور، سفرای آنان را احضار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۱۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
تعداد شهدای غزه به 15207 نفر رسید سوال اینجاست که پس 3 کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
آخرین اخبار