تصادف در جاده‌های زنجان پنج مصدوم بر جا گذاشت

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۲ فقره تصادف در جاده‌های این استان طی شبانه‌ روز گذشته پنج مصدوم برجا گذاشت.

غلامرضا بخشوده سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: بامداد روز جاری گزارش یک فقره تصادف در کیلومتر ۴۵ لاین جنوبی آزادراه زنجان - قزوین توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این گزارش ساعت ۲:۲۰ بامداد به ندای امداد گزارش شد، اظهار داشت: ۲ تیم پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان یادآور شد: در این تصادف کامیون و کامیونت واژگون شده و با مزدا وانت نیز برخورد کرده بود که سه نفر در این سانحه مصدوم شدند.

بخشوده ادامه داد: در تصادف دیگری در کیلومتر ۱۷ جاده ترانزیت زنجان به ابهر ۲ نفر مصدوم شدند و یکی از سرنشینان نیز توسط نجاتگران رهاسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: برای امدادرسانی به این سانحه نیز ۲ تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: این سانحه در اثر واژگونی یک دستگاه پراید و برخورد با کوئیک و یک پراید دیگر اتفاق افتاد.

بخشوده ادامه داد: این سانحه ساعت ۱۸:۱۳ توسط اورژانس به ندای امداد جهت‌ امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در این عملیات ها تیم های هلال احمر اقدام به انجام کمک های اولیه و تثبیت و کنترل صحنه تصادف کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

بخشوده گفت:‌ هم اکنون ۱۹ هزار داوطلب از اقشار مختلف شامل مهندس، طلبه، نیروی نظامی، پزشک، پرستار و سایر اقشار عضو داوطلب این جمعیت هستند و یک هزار نفر از جوانان داوطلب دانشجو و شاغل در حوزه امداد و نجات با هلال احمر استان زنجان همکاری دارند.

وی افزود:‌ نیمه نخست امسال نیز ۹۳۳ تیم با ۲ هزار و ۸۲۳ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر زنجان در ۴۸۳ حادثه گزارش شده از جمله ۳۷۱ حادثه جاده‌ای، ۲۰ حادثه آتش سوزی، ۱۶ مورد سیل و آبگرفتگی و ۱۵ حادثه کوهستان به بیش از هزار و ۸۷۰ نفر از هموطنان حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.