ایثارگری نیرو‌های هلال احمر در سختی‌ها در ذهن مردم باقی می‌ماند

آیت الله مکارم شیرازی گفت: ایثارگری‌های نیرو‌های هلال احمر در سختی ها، حوادث و سوانح همواره در ذهن مردم باقی می‌ماند و ملت آن را فراموش نمی‌کنند.

آیت الله ناصر مکار شیرازی ظهر چهارشنبه در دیدار با پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: خدمت در جمعیت هلال احمر توفیق الهی و یک عبادت است و کسانی که در این نهاد خدمت می‌کنند باید قدردان آن باشند چرا که این فرصت ارزشمند خدمت رسانی در اختیار دیگران نیست.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: کسانی که در هلال احمر توفیق خدمت دارند از خود گذشته هستند و این تابلوی زیبا در پیش دیدگان مردم قرار دارد.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: خدمات خالصانه‌ای که از سوی جمعیت هلال احمر صورت می‌گیرد در واقع تبلیغ نسبت به پایبندی ما به ارزش‌های انسانی است و از سویی دیگر این خدمات چهره اسلامی و خدمتگذار داوطلبان حاضر در این نهاد را به جهان نشان می‌دهد.

او ادامه داد: خدماتی که از سوی هلال احمر صورت می‌گیرد، مختص دین و مذهب خاصی نیست؛ بلکه بر اساس ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت حمایت‌های مردم از هلال احمر عنوان کرد: مردم تا زمانی که خدمات این نهاد را خالصانه و صادقانه می‌بینند، پشتیبان و حامی آن هستند.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه همگان قدردان تلاش‌ها و خدمات نیرو‌های داوطلب و ایثارگر در جمعیت هلال احمر هستند افزود: ایثارگری‌های نیرو‌های هلال احمر در سختی‌ها، حوادث و سوانح همواره در ذهن مردم باقی می‌ماند و مردم آن را فراموش نمی‌کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار