تقویت نظارت بر بازار توزیع گوجه فرنگی در زاهدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از متعادل سازی قیمت گوجه فرنگی در بازار خبر داد و گفت: با تشدید نظارت‌ها قیمت گوجه فرنگی در بازار به زیر ۲۰ هزار تومان خواهد رسید.

 موسی عباس زاده محمودی با حضور در میدان میوه و تره بار زاهدان و بازدید از مراکز توزیع گفت: با توجه به تغیر فصل و سرمای شدید هوا بوته‌های گوجه فرنگی در بسیاری از مناطق از بین رفته بود که همین موضوع باعث افزایش موقت قیمت گوجه فرهنگی در بازار شد.

وی افزود: با توجه به شکایت‌های مردمی در روز‌های اخیر با هماهنگی با بازرسان جهاد کشاورزی از میدان میوه و تره بار بازدید به عمل آمد و مشخص شد به دلیل تغیر فصل و سرمای هوا مشکلاتی در توزیع محصول گوجه فرنگی به وجود آمده است.

محمودی گفت: کاهش عرضه محصول در سطح بازار موجب می‌شود افراد سود جو بازار را نا متعادل کنند که تعزیرات حکومتی در کنار مردم خواهد بود و با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: جریمه‌ها در تعزیرات حکومتی بسیار بازدارنده است، اما امیدواریم بتوانیم با استفاده از اهرم پیشگیری در زمینه احقاق حقوق مصرف کننده عمل کنیم.

به گفته عباس زاده محمودی هم اکنون قیمت گوجه فرنگی در میدان میوه و تره بار، بین ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان عرضه و طی روز‌های آینده به زیر ۲۰ هزار تومان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار