شهرداری غزه: هنوز هیچ سوختی به غزه نرسیده است

عضو کمیته اضطراری شهرداری غزه تأکید کرد اگر سوخت وارد این شهر نشود، خطری برای زندگی خواهد بود.

عضو کمیته اضطراری شهرداری غزه به الجزیره گفت: «هنوز هیچ سوختی دریافت نکرده‌ایم. اگر امروز یا فردا سوخت وارد نشود، خطری برای زندگی در شهر غزه خواهد بود.»

به گزارش الجزیره، عضو کمیته اضطراری شهرداری غزه همچنین گفت: «یک فاجعه زیست محیطی و بهداشتی در شمال نوار غزه روی داده است. ما چندین مشکل زیست محیطی داریم که مهمترین آن‌ها اجساد انباشته شده اجساد شهدا و فاضلاب است.»

وی همچنین درباره میزان تخریب خانه‌های فلسطینیان در بمباران‌های دشمن صهیونیستی گفت: «ویرانی در بسیاری از مناطق شهر بسیار زیاد است و کل محله‌هایی وجود دارد که از بین رفته‌اند. بمباران رژیم صهیونیستی هدف مستقیم زندگی در نوار غزه بود.»

عضو کمیته اضطراری شهرداری غزه افزود: «با توجه به شرایط کنونی نمی‌توانیم خدماتی را که نیاز است به شهروندان ارائه کنیم. ما از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که با ما هماهنگ کنند تا حداقل‌ها را برای شهروندان فراهم کنیم.»

او همچنین گفت: «برای بازگرداندن خدمات به سازوکار‌ها و خدمه فنی نیاز داریم و سوخت اولویت‌های اصلی است. به دلیل کمبود سوخت نمی‌توانیم آب را به منازل شهروندان پمپاژ کنیم یا خیابان‌ها را باز کنیم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
حماس سوخت‌ها را فروخته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۰۶ آذر ۱۴۰۲
نگران نباش ایران داره میفرسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل و حامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسراییل و حامیانش
آخرین اخبار