فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان:

امروز ندای مظلومیت‌خواهی در دورترین نقاط هم بلند شده است

سردار زراعی گفت: امروز ندای مظلومیت‌خواهی در دورترین نقاط و جهان از حنجره همه آزادی‌خواهان بلند شده و بیداری اسلامی شکل گرفته است.

سردار جواد زراعی، فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان در همایش میقات الصالحین در سرخه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و ترور، شهدای غواص و مدافعان سلامت و ۲۰۰ شهید شهرستان سرخه اظهار کرد: بسیج برای جوانان شورآفرین، برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم‌آفرین است.

وی افزود: بسیج از چهار حرف تشکیل شده است؛ (ب) بسیج نشان‌دهنده بیداری و بصیرت، (س) بسیج نشان‌دهنده سازمان‌دهی، سازمان‌یافته بودن و سربلندی، (ی) نشان‌دهنده یاریگر و یاری‌دهندگی مردم و نظام اسلامی و (ج) بسیج نشان‌دهنده جاودانگی و جاودانه بودن است.

فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه آرمان‌های بسیج امروز جهانی شده است، بیان کرد: امروز مردم غزه و فلسطین از روحیه آزادی‌خواهی نیرو‌های مقاومت در سراسر جهان استفاده می‌کنند.

زارعی بیان کرد: فلسطینی‌ها امروز با شهادت، شهامت و شجاعت جلوی شرارت را می‌گیرند؛ همان‌طور که ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس با شهادت و با شجاعت، جلوی شرارت را گرفتیم.

وی تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین امروز از الگویی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان به نمایش گذاشت، بهره می‌برند و مقابل ظلم و جور می‌ایستند.

فرمانده تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان عنوان کرد: امروز در دورترین نقاط و در همه جبهه‌ها، ندای مظلومیت‌خواهی از حنجره آزادی‌خواهان و مسلمانان بلند شده و بیداری اسلامی شکل گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.