تجلیل از فرهنگیان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد

با برگزاری مراسمی در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان بسیجی فعال استان تجلیل شد.

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بسیج را الهام گرفته از تفکر ناب امام راحل و ترویج فرهنگ بسیج را ضامن تحقق آرمان‌های آن امام همام دانست و افزود: امروز با الگوگیری از این واژه مقدس ، شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام در اقصی نقاط کشورهای اسلامی هستیم.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل بسیج دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با سپاه فتح استان ، این ارتباط را بر اساس ارزیابی های بعمل آمده ، بسیار سازنده و مفید ارزیابی کرد و خواستار تقویت و گسترش بیش از پیش این روابط شد.

حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک هفته بسیج، فرهنگ بسیج را فرهنگ ایثار و شهادت دانست وگفت: همه پیشرفتهای کشور امروز مرهون تفکر و فرهنگ ناب بسیجی است.

وی بسیج را نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی برشمرد و گفت: امروز تفکر بسیجی، تفکری جهان شمول بوده و دشمن همواره از شهادت طلبی ملت ایران ضربه خورده است.

ایمان سبحان نژاد فرمانده کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج را با مردم و برای مردم بودن دانست و گفت: ﺑﺴﯿﺞ ﻣﺮدﻣﯽ نماد پایداری و استقامت در برابر دشمنان نظام و انقلاب بوده و تفکر بسیجی ضامن بقای نظام و استقلال کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.