آیت الله سید نصیر حسینی:

شهید آیت الله رئیسی خادم مردم بود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جمع عزاداران یاسوجی با بیان اینکه انسان هایی که در راه خدام قدم بر می دارند، خداوند جان آنها را می خرد، گفت: شهید آیت الله رئیسی خادم مردم بود و برای خدمت به مردم تلاشی شبانه روزی داشت .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جمع عزاداران یاسوجی با بیان اینکه انسان هایی که در راه خدام قدم بر می دارند، خداوند جان آنها را می خرد، گفت: شهید آیت الله رئیسی خادم مردم بود و برای خدمت به مردم تلاشی شبانه روزی داشت .
 
آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای آزادی خواه عزادار این شخصیت مردم دار هستند، افزود: آیت الله رئیسی در راستای ایجاد امنیت و همچنین صلح و دوستی بین کشورهای مختلف تلاش بسیاری داشت و امروز شاهدیم که بسیاری از کشورهای منطقه برای از دست دادن ایشان عزای عمومی اعلام کردند.
 
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه ملت ایران اسلامی مسیر عزت و سربلندی خود را به برکت حضور مردم در میدان ادامه می‌دهند، گفت: ملت بزرگ ایران به ویژه مردم کهگیلویه و بویراحمد اقدامات برجسته آیت الله ابراهیم رئیسی در راستای عمران و آبادانی و پیشرفت و همچنین حمایت از ملت مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد.
آیت الله سید نصیر حسینی گفت: از برگزار کنندگان این مراسم تشکر و قدردانی می کنم.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به شهادت رجایی، باهنر و بهشتی و سایر شهدای ایران اسلامی، گفت: ملت ایران اسلامی انسان های خدوم زیادی را از دست داد اما کوچکترین خللی در عزم مردم و مسئولان برای ادامه مسیر و رسیدن به قله های پیشرفت و عزت ایجاد نکرد و راه آنها همچنان ادامه دارد. 
 
علی احمد زاده با اشاره به اینکه مردم با وفاداری به نظام ، انقلاب و میهن توطئه های دشمنان را همیشه خنثی کردند، افزود: شهید آیت الله رئیسی با پذیرش مسئولیت های مختلف نشان داد که برای خدمت به مردم وقت نمی شناسد . 
 
وی گفت: مرحوم آیت‌الله رئیسی دولتی مردمی با روحیه و باور مردمی داشت و خدمات آیت‌الله رئیسی در تولیت آستان قدس، در دستگاه قضایی و در دولت سیزدهم بر کسی پوشیده نیست.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در سفرهای استانی و در دیدارهای مردمی تمام وقت خود را برای رسیدگی به امورات مردم اختصاص می داد، عنوان کرد: ایشان به مسئولان تاکید می کرد که به مردم کهگیلویه و بویراحمد خدمت کنید زیرا این مردم شایسته خدمت هستند.   
 
احمدزاده با اشاره به خدمات مرحوم امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایشان برای ایجاد صلح و دوستی و ایجاد روابط حسنه با کشورهای مختلف و تعامل با همسایگان همه تلاش خود را به کار گرفت.
 
وی همراهان رئیس جمهور را انسان های خدمت گذار، ولایتمدار و مردم دار توصیف و اضافه کرد: . این عزیزان پاداش خدمت خالصانه خود را گرفتند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی باید وارد فضای انتخابات ریاست جمهوری بشویم و یک بار دیگر مردم با شرکت در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.