بسیج یک تفکر جهانی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: امروز تفکر بسیجی یک ایدئولوژی برای جامعه جهانی است که به تاسی از مکتب و سیره عاشورا و رسیدن به آرمان‌های امام راحل کار می‌کند.

سردار جلیل بابازاده در یادواره شهدای روستای نانسای عجب شیرگفت: مهمترین ضرورت بسیج آماده رزمی و دفاعی است که در قالب نیرو‌های مردمی برای دفاع از کشور خود را آماده می‌کند.

وی افزود: دشمنان برای براندازی این نظام شب و روز تلاش می‌کنند و با تجهیزات مدرن در همان اوایل انقلاب در منطقه شمال غرب کشور شروع به جنگ و اغتشاش کردند.

وی با اشاره به نیروی ایمان رزمندگان دفاع مقدس تاکید کرد: وجود رزمندگان با اخلاص و با ایمان و شجاع دفاع جانانه در مقابل رژیم بعثی عراق موجب ایستایی نیروی نظامی دشمن شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا  تصریح کرد: متاسفانه بعضی از مسئولان ادبیات مدیریتی بلد نیستند در حالی که امام راحل همه دل‌ها را تسخیر کرده بود و با تواضع تمام با رزمندگان برخورد می‌کرد.

سردار جلیل بابازاده افزود: امام همه مردم ایران را احیا کرد همه ما به پشتوانه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعتبار گرفته‌ایم اگر جایگاهی در دل مردم کسب می‌کنیم همه دستاورد امام و شهدای عزیز است.

برچسب ها: بسیج ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.