کشف ۵۲۸ دستگاه استخراج رمز ارز در خوزستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: ۵۲۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در آبان ماه امسال در سطح استان کشف و ضبط شد.

 علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: براساس گزارش‌های دریافتی از سوی مردم و پایش و رصد‌های انجام شده با همکاری نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی، این تعداد دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در شهر‌های هویزه، شادگان، شوشتر، شناسایی، کشف و جمع آوری شده است.

او با بیان اینکه میزان ظرفیت برق مصرفی این ماینر‌ها هزار و ۶۴ کیلو وات ساعت است، ادامه داد: طبق قانون با مراکز غیرمجاز سرقت انرژی، با همکاری مراجع قضایی و انتظامی برخورد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان افزود: دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌های ناخواسته را سبب می‌شود.

آقای خدری  از شهروندان خواست همکاری لازم را برای پایداری شبکه توزیع برق و تامین برق مستمر و پایدار با شرکت توزیع نیروی برق استان داشته باشند.

او می‌گوید: شهروندان در صورت اطلاع از این‌گونه موارد، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و حراست شرکت توزیع برق شهرستان‌ها، سامانه سمات در اپلیکیشن "برق من" و با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۰۰۰۱۰۰۸۷۸ حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.