بیش از یک‌هزار اشتراک رایگان گاز به مددجویان زنجانی واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت:‌ یک‌هزار و ۶۷ اشتراک گاز رایگان به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد استان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون واگذار شده است.

رحیم سلیمانی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تعداد مشترکان گاز طبیعی استان را در زمان حاضر بیش از ۴۵۸ هزار مشترک در بخش های صنعتی،‌ خانگی و عمومی ذکر کرد و گفت:‌ حدود ۶ هزار و ۲۰۰ مشترک مربوط به واگذاری های سال جاری است.

وی با بیان اینکه تعداد انشعابات رایگان واگذار شده به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان طی سال جاری ۲۱۴ فقره بوده است،‌ یادآور شد:‌ از ۳۶۲ هزار و ۴۰۰ مشترک گاز طبیعی در بخش خانگی شهری و روستایی این استان که عمده ترین مصرف کننده این انرژی هستند، بیش از ۲۳ هزار و ۹۳۰ اشتراک طی فعالیت دولت سیزدهم واگذار شده است.

سلیمانی‌ نژاد با بیان اینکه واگذاری انشعاب رایگان گاز به مددجویان واجد شرایط ادامه دارد، خاطرنشان کرد: خانوارهای مددجوی متقاضی تنها یکبار و با معرفی دستگاهی که تحت پوشش آن هستند از این امکان بهره مند می شوند همچنین برای دریافت بهای گاز مصرفی نیز تخفیفاتی شامل آنها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز به خصوص در فصل سرد سال و نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه، یادآور شد:‌ مدیریت مصرف این انرژی و صرفه جویی لازم، امکان پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه مشترکان خانگی،‌ صنعتی و عمومی را از آن میسر می کند.

سلیمانی نژاد گفت:‌ در همین راستا طرح پایش مصرف گاز در ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی، مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌های استان از اول آذر ماه جاری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح سال گذشته با بیش از ۶ هزار بازدید و پایش انجام شد،‌ افزود: امسال نیز این طرح با مشارکت شماری از بسیجیان فعال این شرکت در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.