اطلاعیه سپاه قمربنی هاشم (ع) در خصوص هفته بسیج

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور اطلاعیه به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد: تفکربسیجی بن بست شکن و راهگشا است.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر ماه یادآور درایت و آینده نگری حکیمانه حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) است که با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین، صیانت و حفاظت از انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن برابر انواع تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی و پاسخگویی به نیاز‌های حیاتی کشور و امت اسلامی در عرصه‌های مختلف بویژه دفاع از مظلومین عالم را تضمین کرد.

امسال در شرایطی وارد هفته بسیج می‌شویم، که مردم مظلوم فلسطین و غزه و فرزندانشان در عملیات طوفان الاقصی پیروزی‌های بزرگی بدست آورده و شکست بزرگی بر صهیونیست‌ها تحمیل کردند؛ اما آمریکایی‌ها و غربی‌ها با امکانات خود به کمک صهیونیست‌ها آمدند و آتش گسترده‌ای بر سر کودکان و زنان و مظلومان غزه ریختند و آن‌ها را به خاک و خون کشیدند؛ اما تاریخ ثابت کرده همیشه مقاومت و مجاهدت در راه خدا پیروز است.

هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج، امید ملت ایران از ۲۹ آبان شروع شده و تا پنجم آذرماه با هزار و ۵۶۰ برنامه در استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری همچون سنوات قبل با حضور اقشار مختلف مردم، بویژه جوانان و نوجوانان، با رویکرد برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، خدمت رسانی، محرومیت زدایی، و ازهمه مهم تر، جهاد تبیین گرامی داشته می‌شود.


بیشتر بخوانید


قطعاً بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای «مدظله العالی»، بسیج یک فرهنگ است. بسیج یک گفتمان است. بسیج یک تفکر است، که این فرهنگ و گفتمان و تفکر عبارت است از: خدمت بی تظاهر و بی توقع به اجتماع و به کشور.

بدون شک برای رسیدن به قله مدنظر فرمانده معظم کل قوا، باید تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است، در کل جامعه جاری و ساری شود؛ تا بن‌بست‌ها را گشوده و قله‌های افتخار و عزت را فتح کنیم.

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (رحمت الله علیه) و شهدای عزیز بسیجی انقلاب و دفاع مقدس و عرصه امنیت و دفاع از حرم آل الله، فرا رسیدن هفته بسیج را محضر همه مردم بسیجی استان چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض کرده و ضمن تقدیر از حضور پرشور و باشکوه هم استانی‌های عزیز در راهپیمایی‌ها و اجتماعات بزرگ حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه و فلسطین و همچنین استقبال بی نظیر از رئیس جمهور ولایی، با لبیک به تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی «آمادگی همه جانبه را برای پاسداری از دستاورد‌های درخشان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.