مردم آزادی‌خواه جهان نسبت به غزه و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل حساس شده‌اند

مسئول هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیداری جهانی شکل گرفته در برابر نظام سلطه، گفت: امروز فلسطین به مساله‌ای فراتر از جهان اسلام تبدیل شده است.

سردار فضل‌الله کفیل در نشست هم‌اندیشی و جهاد تبیین اقشار بسیج در شهرکرد اظهار داشت: به برکت طوفان‌الاقصی، مساله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته است و مردم آزادی‌خواه جهان نسبت به غزه و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل حساس شده‌اند.

وی ادامه داد: طوفان‌الاقصی یک پیروزی بزرگ برای جهبه مقاومت به شمار می‌رود چرا که قدرت پوشالی اسرائیل را از میان برداشت.

کفیل با بیان اینکه اسرائیل ماندنی نیست و به زودی نابودی آن را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: طوفان‌الاقصی قدرت پوچ رژیم اسرائیل را در هم پیچید و در حالی که طی ۷۵ سال گذشته برای قدرت‌گیری تلاش می‌کرد، اما تمامی اصول آن با این عملیات زیر سوال رفت.


بیشتر بخوانید


مسئول هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تقابل نیرو‌های مقامت در غزه با رژیم اسرائیل نشان داد که قدرت آمریکا دیگر برای رژیم اشغالگر قدس نجات‌دهنده نیست، اظهار داشت: اسرائیلی‌ها برای خود چهار رکن قدرت تعریف کرده بودند و اتکا به آمریکا برای آن‌ها قدرت می‌آفرید، اما طوفان‌الاقصی نشان داد اتکا به آمریکا نیز برای رژیم جعلی اسرائیل راهگشا نیست.

کفیل افزود: از سوی دیگر رژیم اسرائیل به قدرت ارتش خود خیلی می‌بالید و مدعی بود که چهارمین ارتش پرقدرت دنیا را در اختیار دارد، اما نیرو‌های جهادی غزه نشان دادند این ارتش بسیار آسیب‌پذیر است و ابهت دورغین آن یک شبه فرو ریخت.

وی با تاکید بر اینکه رژیم جعلی اسرائیل از همان ابتدا به صورت امنیتی شکل گرفت تصریح کرد: شکست قدرت امنیتی رژیم اسرائیل در طول ۷۵ سال عمر این رژیم جعلی بی‌سابقه بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار