رصد رویکرد‌های نوین مدیریتی در جنگ‌های آینده

همایش رصد رویکرد‌های نوین مدیریتی در جنگ‌های آینده با هدف بررسی چالش‌ها به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ عباس فلاح به معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در همایش دانشگاه افسری امام علی(ع) بیان کرد: رصد رویکرد‌های نوین مدیریتی در جنگ‌های آینده یکی از موضوعات این همایش است و رهبر معظم انقلاب بار‌ها تحقیق و پژوهش را در دانشگاه افسری مورد تاکید قرار دادند. 

در آخرین حضو معظم له اولین نکته‌ای که بر آن تاکید داشتند تقویت سطح دانش و پژوهش در این دانشگاه بود لذا امروز اهمیت دانش و پژوهش بر کسی پوشیده نیست .

یکی از خطوط مقدم مبارزه با استکبار توسعه علم و فناوری است، آن چه امروز دشمن را به انفعال میکشاند پیشرفت‌های علمی ماست و اگر پیشرفت‌های ما نبود مگر ممکن بود قدرت‌های غربی برای مبارزه با ما تلاش‌های مذبوحانه داشته باشند.

ما از مدت‌ها قبل تلاش برای این مهم را شروع و الان زمان توسعه آن است. اساسی‌ترین ماموریت در این عرصه مدیریت و راهبری است که هنوز در این زمینه با چالش مواجهیم. دانشگاه افسری در این زمینه ظرفیت‌های بسیاری دارد که مدیریت علمی و جهادی را می‌طلبد. 

انتظار از این دانشگاه میرود که به عنوان مرجع علمی نزاجا در حوزه‌های مختلف ورود کند، در سال‌های اخیر کار‌های ارزشمندی در زمینه توسعه تحقیقات آغاز شده است.

در سال‌های اخیر کار‌های ارزشمندی در زمینه توسعه تحقیقات و پروژه‌های تحقیقی انجام شده و اخیرا طرح جهاد علمی که ۲۵ طرح در حوزه‌های تحقیقاتی زا پوشش میدهد و طرح ایجاد بوستان علم و فناوری مورد حمایت ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز می‌باشد. 

امیدوارم نزاجا و دانشگاه افسری همگام با جامعه علمی اقدامات موثری را انجام دهند که خیر و برکت آن نصیب جمهوری اسلامی ایران شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار