رئیس فدراسیون تکواندو:

قهرمانی در مسابقات جهانی کره نتیجه همدلی خانواده تکواندو بود

رئیس فدراسیون تکواندو به تشریح عوامل موفقیت ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های جهانی تکواندو پرداخت.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در برنامه صبح بخیر ایران درباره مسابقات جهانی کره گفت: سالیان سالیان  است که در این مسابقات موفق نشده بودیم که روی سکوی قهرمانی بایستیم  و این اتفاق نتیجه کل خانواده تکواندو است. همدلی که در میان ملی پوشان و کادر فنی ایجاد شده موفقیت‌های اخیر را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

او با اشاره به قوانین جدید مسابقات گفت: در این رقابت‌ها سیستم امتیاز دهی و داوری کاملا تغییر کرده بود  و روزی به ما اعلام شد که ملی پوشان باید مسابقه می‌دادند و اولین رقابت توسط تیم دختران کشورمان انجام شد بنابراین  حتی فرصت آنالیز یک بازی را هم نداشتیم  و نتیجه این بود که  تیم دختران ما با اختلاف کمی مغلوب چین شد، اما خداروشکر تا فردای روز بعد موفق به بررسی بازی‌ها شدیم و تیم پسرانمان توانستند مواردی که به آن‌ها توصیه کردیم عملیاتی کنند و قهرمان جهان شوند.

ساعی ادامه داد: از آنجایی مسابقات به صورت تیمی بود برنامه ریزی کردیم که یکی دو نفر از بچه‌ها وظیفه داشتند تا امتیاز بگیرند و بقیه تکواندوکاران هم موظف بودند تا امتیازات کسب شده را حفظ کنند بنابراین ما بر اساس توانایی تک تک ملی پوشان به آن‌ها وظیفه‌ای دادیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار