ساخت پارک سفال در کوزه کنان

شهردار کوزه کنان از ساخت پارک سفال در این شهر خبر داد و گفت: پیشنهاد ثبت این شهر به عنوان شهر ملی سفال کشور نیز مطرح شده است.

آقای موسویان اعتبار هزینه شده برای ساخت پارک سفال را ۱۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این بوستان در مساحت ۲ هزار متر مربع ساخته شده است و در طراحی آن نیز از نماد کوزه سفالی استفاده شده و این پارک نخستین پارک سفال ایران است.

وی همچنین به ساخت بوستان هادی کهریز در مساحت پنج هزار متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال  اشاره کرد و گفت: بوستان‌های محلی حاجی لار و ینگیلر هم با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای افزایش فضای سبز شهری و تسهیل دسترسی شهروندان به فضا‌هایی به دور از آلاینده‌های شهری ساخته شده است.

آقای موسویان با اشاره به فعالیت‌های شهرداری برای مسیرگشایی و اصلاح معابر شهری از بازسازی خیابان محله بالای کوزه کنان خبر داد و گفت: برای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت این خیابان چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به ۲ هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهر کوزه کنان از چهار هزار متر سنگفرش و پیاده روسازی خبر داد و افزود: طرح مطالعاتی دفع آب‌های سطحی شهر هم برای جلوگیری از خطر سیل با یک میلیارد ریال اعتبار آماده شده است.

برچسب ها: ساخت پارک ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار