تأکید جبهه پایداری بر پرهیز از قبیله‌گرایی سیاسی در معرفی نامزد اصلح

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در انتخاب و گزینش نامزد‌های انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها دارای اهمیت است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای درباره معرفی نامزد اصلح و کارآمد جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: انتخابات و تعیین سرنوشت، توسط مردم در تمامی سطوح حاکمیتی کشور، مهمترین رکن مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و استمرار مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری به عنوان نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی، مایه یأس دشمنان و بدخواهان شده است.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، بر اساس منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، معتقد است در انتخاب و گزینش نامزد‌های انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها دارای اهمیت است و آسیب اصلی در این موضوع، حرکت به سمت وابستگی حزبی یا قبیله‌گرایی سیاسی است.

این جبهه با انتشار شاخص‌های برآمده از تفکر امامین انقلاب، از همه نیرو‌های دلسوز گفتمان انقلاب می‌خواهد تا با توجه به این شاخص‌ها نسبت به دعوت از افراد اصلح جهت حضور در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام نموده و افراد مد نظر خود را جهت انتخاب نهایی نامزد اصلح معرفی کند تا این جبهه با توجه به ملاک‌ها و شاخص‌های نماینده اصلح و کارآمد، برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی، عرضه کند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
هیچکس تو دولت نباید با دیگری نسبت فامیلی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۱۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
بالا بردن سن بازنشستگی تیر خلاصی بود توسط خود نظام برای پایین اوردن میزان مشارکت مردم گویا عده ای در این مملکت بر سر کار هستند که دولت را نه تنها فاقد هیچگونه تعهدی به ملت میدانند بلکه هر بلایی را که دوست دارند سر ملت اورده و مردم هم مانند برده در برابر انان تعظیم اینان مردم را برده خود به حساب می اوردند
آخرین اخبار