ماجرای ضرب و شتم آمر به معروف در آبشار یاسوج چه بود؟

یک جوان آمر به معروف و ناهی منکر در یکی از باغ رستوران‌های آبشار یاسوج مورد ضرب و شتم فروشندگان مشروبات الکلی قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

سید عیسی حسنی معاون پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف بدنبال دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، گفت: یک جوان آمر به معروف و ناهی منکر در یکی از باغ رستوران‌های آبشار یاسوج مورد ضرب و شتم فروشندگان مشروبات الکلی قرار گرفت.

وی افزود: این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: فعالان حوزه عفاف و حجاب و آمران به معروف همواره در حمایت قانون هستند و با هتاکان به این افراد در هر جایگاه و مسندی مطابق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد.

حسنی ادامه داد: به محض وقوع هر گونه حوادث اینچنینی دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی دادگسری استان توجیه هستند و با گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر و یا آمر به معروف پرونده به شعبه ویژه ارجاع و به صورت ویژه و خارج از نوبت بررسی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن حضور در بیمارستان و پیگیری روند درمان فرد ناهی از منکر (مضروب) اظهار کرد: متاسفانه در شامگاه روز یکشنبه مقارن با ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ یکی از نیرو‌های ناهی از منکر با مشاهده افرادی که بصورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند احساس تکلیف نموده و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

حجت الاسلام حمزه پیش قدم افزود: این فرد ناهی از منکر جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد. هم اینک حال عمومی این فرد مساعد و معاینات پزشکی در حال انجام است.

وی عنوان کرد: ضاربان با همکاری نیرو‌های انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند.

حجت الاسلام پیش قدم، از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و تصریح کرد: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش ایرنا، در ماه جاری نیز در پنجمین طرح پاییزه ارتقاء امنیت اجتماعی در کافه باغ‌های شهر یاسوج هشت لیتر مشروبات الکلی، یک حلقه وافور، ۲۰ گرم مواد مخدر تریاک و پنج سلاح سرد قمه و چاقو در باغ‌های آبشار یاسوج کشف شد و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند و سه باغ تفریحی متخلف پلمب و به هفت باغ دیگر نیز تذکر کتبی داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
توی دانشگاه ما بساط تریاک ، نوشیدنی ، همه چیز فراهم هست تازه یک هفته قبل هم رفتیم اعتراض کردیم رییس دانشکده هم تذکر داد بعد چند نفر از هیئت علمی و از آموزش اومدن گفتند به اینا کاری نداشته باشید اقتضا سنشون هست. حالا دیگه خودتون میدونید. دانشگاه ج . . .
Iran (Islamic Republic of)
م ک
۰۰:۲۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
آفرین بر این مرد وظیفه مند و غیرتمند...مثل بقیه بی غیرت نبود ببینه یه عده مست کنند و بعدش بیان به ناموس شما دست درازی کنند...
مگه امنیت نمیخواین،،،،،
لطفا نیرو انتظامی بیشتر برخورد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مردم یاسوج خیلی بی انصاف هستند. یه آبشار مصنوعی ساختن و برای ورودی فقط از خودرو های غریبه پول می‌گیرند. تنها شهری هست که دیدم برای آبشار پول میگیره و اونم از غیر یاسوجی ها!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
اینجور افراد در بی ادبی و بی حیایی و خشونت مشابه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
علی*
۱۶:۱۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
نوش جونش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
اگر مسلمانی که باید بدونی بی حجابی و شراب خواری حرامه و امر به معروف و نهی از منکر واجب و اگر مسلمان نیستی و تعریف جدیدی از اسلام داری که هیچ. تو تعریف شما نماز، روزه و حج و زکات و خمس هم خرافاته پس دیگه چی از اسلامتون میمونه؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عاقبت فضولی تو کار مردم.
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۵:۲۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
آ دمی که فضولی کنه بیشتر از این حقشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
افرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
به باغ رستورانای شیراز هم تذکر بدید...
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۴:۴۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
اگر نقره داغ شوند به این سادگی و در انظار عمومی خلاف نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رسول زهرائی رئوف
۱۴:۴۰ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
پیگیری کنید و مجازات عوامل ضرب و شتم آمر به معروف را هم به اطلاع برسانید که درس عبرت برای همه گردنکشان نسبت به شرع و قانون شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
قبل از اینکه این جوان مورد ضرب و شتم قرار بگیره، نیروهای انتظامی یعنی خبر نداشتند یا اینمه خودشون رو به ندیدن زده بودند؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
اگه کاری نکنید وضعیت همینه لایحه رو تصویب کنید تا از این دو قطبیت ضربه نخوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مشروب فروش رو نهی از منکر نمیکنن بلکه دستگیر میکنن. بازهم روایتتون رو باور نمیکنیم
مردم رو اذیت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
متاسفانه نیروی انتظامی بی تفاوت شده