برخورد با مدیران متخلف در امر انتخابات

استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران نباید در امر انتخابات به نفع یا علیه کسی عمل کنند و اگر این مورد رعایت نشود، با فرد خاطی برخورد می‌شود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در شورای اداری استان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در خصوص سلامت انتخابات با کسی تعارف نداریم و مدیران به نفع کسی یا علیه کسی کار نکنند که اگر این موضوع رعایت نشود با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

او افزود: انتخابات صدور پیام همراهی و همدلی مردم با نظام است که امیدواریم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شاهد حضوری حداکثری مردم ایران اسلامی به ویژه خراسان جنوبی باشیم.

قناعت با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون به کارگاه سازندگی تبدیل شده و دولت سیزدهم در مسیر کار و خدمت است، اظهار کرد: در تبیین پیشرفت‌ها خوب عمل نشده و باید در این خصوص بیش از پیش تلاش شود.

طالبی رئیس ستاد انتخابات استان و معاون استاندار نیز گفت: امکانات و نیروی انسانی باید در اختیار ستاد‌های انتخابات قرار گیرد و در این خصوص تفاوتی بین دستگاه‌ها نیست.

او ادامه داد: لزوم رعایت بی طرفی مقامات دولتی در خصوص داوطلبان طبق قانون مورد تأکید است و کارکنان دولت هم نباید در ساعات اداری فعالیت‌های انتخاباتی داشته باشند.

طالبی با تأکید بر اینکه برخورد قانونی با جرایم انتخاباتی در شعب ویژه استان انجام می‌شود، بیان کرد: لزوم همکاری ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی با هیأت استانی بررسی تبلیغات مورد توجه قرار گیرد.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان نیز با اشاره به ۲۹ آبان و آغاز هفته بسیج گفت: بسیج در عرصه محرومیت زدایی اقدامات ارزنده‌ای انجام داده است.

او به آبرسانی و رفع مشکلات ۱۰ روستا هم اشاره کرد و افزود: از آغار امسال ۳۰۰ پایگاه مقاومت بسیج محلات در استان برای هزار و ۸۵۹ نفر شغل ایجاد کرده اند. 

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان هم گفت: خراسان جنوبی در عرصه مشارکت مردم جزو استان‌های سرآمد کشور است، به گونه‌ای که در انتخابات گذشته جزو اولین استان‌ها در مشارکت بوده است.

او عنوان کرد: برنامه آموزشی مدون در موعد مقرر اجرایی شود و همکارانی که در امر انتخابات حضور دارند باید کاملا آموزش دیده باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.