فرمانده سپاه شهداء:

استقبال از شهادت در غزه، ادامه مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: مقاومت، فداکاری و استقبال از شهادت در فلسطین اشغالی، ادامه مجاهدت‌ های رزمندگان اسلام است.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی، در مراسم «انس و الفت وابستگان و مستمری بگیران» که به همت کانون وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سلماس برگزار شد، گفت: این روز‌ها بالاترین و مهمترین خبر در دنیا خبر تجاوز به خاک غزه و اهانت به حریم امت اسلامی در فلسطین اشغالی بوده که اوج جنایات و شرارت دشمنان اسلام را نشان می‌دهد.

سردار محمد حسین رجبی، با بیان اینکه این جنایت‌ها در طول تاریخ بی نظیر و بی بدیل است، گفت: امروز شاهد اوج مقاومت، فداکاری و استقبال از شهادت را در بخشی از امت اسلامی در فلسطین اشغالی هستیم که این حرکت ادامه مجاهدت‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: واقعا جای تاسف است که بیمارستان را به خاک و خون می‌کشند در حالیکه بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی، منطقه نظامی نیستند و نباید به این جنابت‌ها افتخار کرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: این اتفاق در جهان نادر است که بیمارستان را محاصره کنند و بخش مراقبت‌های ویژه را به خاک و خون بکشند و این‌ها اوج خباثت دشمنان اسلام است.

سردار رجبی ادامه داد: کشور امریکا که تنها افتخارش جنایت در مناطق مختلف دنیا، استعمار ملت‌ها و چپاول ثروت کشور‌ها است و این جنایات در فلسطین کار نظامی و عملیاتی نیست و در دنیا به این جنایت‌ها کار نظامی نمی‌گویند چرا که این کشتار جمعی حتی فراتر از جنایات جنگی بوده و در دید مردم دیگر کشور‌ها نیز این جنایات‌ها منفور و تحقیر آمیز است‌

وی گفت: با این أعمال دشمن صهیونیستی چقدر صحنه‌ها روشن شده و چقدر دشمنی دشمنان آشکار و مبرهن کشته است و امروز در کشور ما با تدبیر مقام معظم رهبری، رییس جمهور، نیرو‌های مسلح و مردم فداکار ایران در تراز یک کشور مستقل و آزاده و کشوری که صاحب تمدن و قدرت است از فلسطین دفاع می‌کند و دفاع خود را در لابه لای صحبت‌ها انجام خلاصه نمیکند و در لفافه پشتیبانی نمی‌کند و هیچ کشوری در دنیا حتی کشور‌های عربی و اسلامی دیگر به این صراحت نمی‌توانند در برابر آمریکا اینگونه آشکارا دفاع کنند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی ادامه داد:جای سپاسگزاری دارد که شما پیشکسوتان در تمام کار‌هایی که در سپاه شهرستان سلماس انجام می‌شود هم از لحاظ اجرایی و عملی پشتیبان بودید و هستید و در حوزه امنیتی و رفاهی و همچنین کار‌های محرومیت زدایی و مردم یاری نیز عملیات شایسته‌ای در این زمینه صورت گرفته است

سرهنگ میرکاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس هم در این آیین گفت : این همایش با حضور بیش از ۷۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس برگزار شد و رزمندگان آمادگی کامل خود را برای دفاع از مردم مظلوم غزه اعلام کرده اند. 

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی بعد از این همایش به منزل خانواده های شهیدان؛ ورمزیار و طالعی رفت و از خانواده های  آنها به سبب جانفشانی در راه اسلام و انقلاب دلجویی کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.