کشته شدن ۵ سرباز آمریکایی درپی سقوط هواپیما

فرماندهی اروپایی آمریکا اعلام کرد که در اثر سقوط یک هواپیمای نظامی در دریای مدیترانه در جریان تمرین آموزشی، پنج نظامی کشته شدند.

فرماندهی اروپایی آمریکا (EUCOM) یکشنبه اعلام کرد که در اثر سقوط یک هواپیمای نظامی در دریای مدیترانه در جریان تمرین آموزشی، پنج نظامی آمریکایی کشته شدند.

براساس گزارش العربیه، EUCOM نوع هواپیما یا محل پرواز آن را مشخص نکرد، اما آمریکا یک گروه حمله ناو هواپیمابر را به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای حمایت از رژیم صهیونیستی مستقر کرده است.

 در جریان یک مأموریت معمول سوخت‌گیری هوایی به عنوان بخشی از آموزش نظامی، یک هواپیمای نظامی آمریکایی که پنج سرباز را حمل می‌کرد دچار حادثه شد و در دریای مدیترانه سقوط کرد. EUCOM در بیانیه‌ای در مورد سانحه گفت: هر پنج نفر از سرنشینان این هواپیما کشته شدند.

 نیرو‌های آمریکایی در منطقه در هفته‌های اخیر با افزایش حملات مرتبط با درگیری غزه مواجه شده‌اند. نیروهای آمریکایی از اواسط اکتبر بیش از ۴۰ بار هدف قرار گرفته‌اند و ده‌ها نفر از پرسنل آمریکایی مجروح شده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در این باره نوشت، آمریکا همزمان با تقویت حضور نظامی در غرب آسیا، به بهانه جلوگیری از دخالت طرف‌های ثالث در جنگ رژیم صهیونیستی با نوار غزه، این ناو هواپیمابر را در دریای مدیترانه مستقر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
وقتی جون افراد برای مسوولان مهم نباشه به هواپیماها رسیدگی نمیشه و سرویس نمیشن در نتیجه شاهد سقوط هواپیمای مستهلک هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۰:۲۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
ان حزب الله هم الغالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
الهی نسل اسرائیل صهیونیست وآمریکا و حامیانشان وسربازانشان نابود شوند ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
همه فرزندان خداوند هستند و باید قوی شد تا کسی به شما زور نگوید.
آخرین اخبار