تنگ شدن عرصه بر جولان سوداگران مرگ

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد.

سرهنگ موسوی جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی، اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

او افزود: ماموران هنگام کنترل محور‌های های مواصلاتی شهرستان خوسف به یک خودروی پیکان وانت که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

سرهنگ موسوی بیان کرد: مأموران با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از پیکان وانت، ۵۵ کیلو و۶۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد و مردم در این امر خطیر همچون گذشته ما را یاری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.