فلسطین، مسئله اصلیِ وجدان‌های بیدار

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آن روزی که ملت ایران انقلاب را به رهبری امام به پیروزی رساند، کشور‌های عربی در کمپ دیوید با رژیم صهیونیستی پیمان صلح و سازش بستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در چهاردهمین اجلاس عمومی مجامع بسیجیان استان اصفهان گفت:آن روزی که ملت ایران، انقلاب را به رهبری امام به پیروزی رساند، کشور‌های عربی در کمپ دیوید با رژیم صهیونیستی پیمان صلح و سازش بستند.

سردار غلامرضا سلیمانی  افزود:  اکنون، نه تن‌ها جهان اسلام که وجدان بیدار بشری هم در همه کشور‌های دنیا فلسطین را مسئله اصلی خود می‌داند.

او گفت: بزرگ‌ترین راهپیمایی تاریخ آمریکا در واشنگتن علیه دولت آمریکا شکل گرفت که ۲۰۰ هزار نفر در ۵۰۰ متری کاخ سفید راهپیمایی کردند و در دیگر کشور‌ها و قاره‌ها نیز این اتفاق افتاده است.

سردار سلیمانی افزود: رهبر معظم انقلاب، سال گذشته فرمودند که دنیا در حال عبور از یک تغییروتحول بزرگ است. قدرت از غرب عالم در حال انتقال به شرق عالم با محوریت آسیاست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این اتفاقاتی که امروز در غزه و در مقابله با صهیونیست‌ها در حال رقم‌خوردن است، یکی از دامنه‌های بزرگ و پر تنش این تغییر است؛ این اتفاق یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام محسوب می‌شود و جهان اسلام توانست بی‌اعتبار بودن همه مولفه‌های شکل‌دهنده این رژیم کودکش را نشان دهد.

او گفت: تمدن غرب بعد از رنسانس با شعار‌های جذاب آمد و لیبرالیسم، کاپیتولاسیون، کمونیسم و… از جمله این شعار‌ها بود و ملت‌های دنیا نسبت به این مکاتب اقبال نشان دادند و در راستای تحقق چشم‌انداز این مکاتب، جان‌فشانی کردند، اما امروز از این شعار‌ها رویگردان شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار